معرفی و نقد فیلم رویای سهراب با بازی بهاره کیان افشار و ترلان پروانه

[ad id='39844']

[stextbox id=’warning’]ساخت رویای سهراب را از اواخر خردادماه امسال کلید بزنند . در حال حاضر حضور بهاره کیان افشار بازیگر زن خوش چهره و البته خوش اخلاق کشورمان در این فیلم قطعی شده است[/stextbox]

 

درباره فیلم سینمایی رویای سهراب

رویای سهراب جدیدترین فیلم بلند علی قوی تن می باشد که میخواد زندگی سهراب سپهری شاعر ، نقاش و نویسنده ایرانی راجلوی دوربین فیلمبرداریش ببرد که بیشتر شعرهایش مورد تحسین همگانی بوده و حتی به زبان های مختلف زنده دنیا هم ترجمه شده  است . تیم سازندگان فیلم در مرحله پیش تولید قرار دارند و پس از انتخاب عوامل پشت دوربین و بازیگران فیلم ، ساخت رویای سهراب را از اواخر خردادماه امسال کلید بزنند . در حال حاضر حضور بهاره کیان افشار بازیگر زن خوش چهره و البته خوش اخلاق کشورمان در این فیلم قطعی شده است . ساخت فیلم هایی از این قبیل که زندگی بزرگان و چهره های مطرح کشورمان را در قالب دوربین به تصویر می کشند و باعث می شوند تا مردم بهتر با این بزرگان آشنا شده و علاقه مند می شوند تا درباره این چهره های بنام ایرانی که هرکدام در مقطعی باعث بیشتر شده اند را بهتر بفهمن و درک کتتد .

بازیگران فیلم

بهاره کیان افشار ، ترلان پروانه و …

داستان فیلم

داستان فیلم رویای سهراب که مضمونی عاشقانه و اجتماعی دارد درباره زندگی سهراب سپهری شاعر مطرح ایرانی می باشد و روایتگر داستان این شاعر بزرگ ایرانی می باشد .

عوامل فیلم

تهیه کننده : –

کارگردان : علی قوی تن

نویسنده : علی قوی تن

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *