واکنش ها به جدایی مامه تیام از استقلال

[ad id='39844']

[quote bgcolor=”#f4f4f4″]همچنین مجید نامجومطلق در خصوص جدایی احتمالی مامه بابا تیام از تیم فوتبال استقلال اظهار داشت:با توجه به فصل فوق العاده ای که این بازیکن در استقلال سپری کرد، طبیعی است پیشنهادهای خوبی درافت کند ولی با توجه به محبوبیتی که این بازیکن بین هواداران استقلال پیدا کرده، مسئولان استقلال باید برای ماندن این بازیکن تلاش کنند.[/quote]

 

اخبار نقل و انتقالات تابستانی لیگ ۹۷

سیروس دین محمدی در مورد موضوع  جدایی مامه بابا تیام از تیم فوتبال استقلال ابراز کرد:فکر می کنم قراردادها یک ساله تمدیدمی شود ولی مسئولان استقلال باید هوشمندانه تر رفتار می کردند چون این بازیکن وقتی به ایران آمد صد هزار دلار هم ارزش نداشت ولی الان ۴ میلیون دلار پیشنهاد دارد.

وی ادامه داد:خیلی ها فکر می کردند تیام در استقلال بهره نگیرد ولی دیدیم که خیلی خوب رشد کرد و تنها استقلال بود که این میان به هیچ وجه سودی نبرد.

البته بازیکن را به زور نمی شود در تیم نگه داشت و معتقدم اگر این بازیکن به استقلال هم برگردد نمی تواند عملکرد قبل خود را داشته باشد.

پیشکسوت تیم استقلال درباره دیدار تیم فوتبال استقلال با السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد:برعکس اعتقادی که طرفداران فوتبال دارند به نظر من سخت ترین قرعه نصیب استقلال شده است. السد تیم قدرتمندی است و بازیکنان خوبی مثل ژاوی و مرتضی پورعلی گنجی دارد.

همچنین مجید نامجومطلق در خصوص جدایی احتمالی مامه بابا تیام از تیم فوتبال استقلال اظهار داشت:با توجه به فصل فوق العاده ای که این بازیکن در استقلال سپری کرد، طبیعی است پیشنهادهای خوبی درافت کند ولی با توجه به محبوبیتی که این بازیکن بین هواداران استقلال پیدا کرده، مسئولان استقلال باید برای ماندن این بازیکن تلاش کنند.

وی ادامه داد:تا آنجایی که می دانم تیام قراداد یک سال و نیمه با استقلال دارد و الان چگونه راحت به هرجا می رود برای من سوال است. متاسفانه مسئولان استقلال قرارداد حرفه ای نبسته اند و حالا شاهد این اتفاقات هستیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اینکه سید رضا افتخاری شخصا به ترکیه رفته بود تا با تیام مذاکره کند، خاطرنشان کرد:شأن باشگاه استقلال خیلی بالاتر از این است که مدیرعامل برود و شخصا با یک بازیکن مذاکره کند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *