کنسرت بهنام بانی در کنسول ملی زنان یهودی استرالیا

[ad id='39844']

[stextbox id=’warning’]امروز روزنامه «هنرمند» هم شاکی شده است و نوشته: نکته اینجاست که پیش از برگزاری این کنسرت هشدارهایی از سوی افراد آگاه به خواننده و تهیه کننده این برنامه داده شده است. حضور بهنام بانی در چند برنامه تلویزیونی و قرائت قران نیز شاید عاملی جذاب برای لابی صهیونیستی باشد[/stextbox]

 

 

 

کنسرت جنجالی بهنام بانی در استرالیا

بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ، چند شب پیش در مرکزی که متعلق به کنسول ملی زنان یهودی است، کنسرت برگزار کرده است. این خبرگزاری در ادامه نوشت: چهارم خرداد ۱۳۹۷ در شهر ملبورن بهنام بانی در سالن Besen Centre کنسرتش را برگزار کرد. این سالن متعلق به کنسول ملی زنان یهودی است و در آنجا فعالیت‌های مذهبی متعلق به یهودیت و صهیونیسیم انجام می‌شود.

امروز روزنامه «هنرمند» هم شاکی شده است و نوشته: نکته اینجاست که پیش از برگزاری این کنسرت هشدارهایی از سوی افراد آگاه به خواننده و تهیه کننده این برنامه داده شده است. حضور بهنام بانی در چند برنامه تلویزیونی و قرائت قران نیز شاید عاملی جذاب برای لابی صهیونیستی باشد که تمام تلاش را برای آسیب زدن به ایران انجام می دهد و دور از ذهن نیست قرار دادن تسهیلات ویژه و وسوسه انگیز مالی برای برنامه گذاران بی اطلاع ایرانی جوری دهن کجی برای ایران باشد!

بالاخره وقتی وزارت ارشاد از موضوع مطلع شده و حتی به عوامل کنسرت نیز هشدار داده است دیگر جای برای مماشت باقی نمی گذارد.

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *