معرفی مراسم میس ورد (Miss World) یا دختر شایسته جهان

[ad id='39844']

[quote arrow=”yes”]شعار این مسابقات «زیباییِ هدفمند» است و در آزمون‌های این مسابقه علاوه بر زیبایی ظاهری، معیارهایی هم‌چون شخصیت، هوش، روابط اجتماعی، حضور ذهن و حاضرجوابی، توانایی‌های ورزشی، معلومات عمومی و همچنین مهارت‌ها و استعدادهای ویژه هر یک از شرکت‌کنندگان توجه می‌شود.[/quote]

مراسم انتخاب دختر شایسته جهان

دوشیزه دنیا ک مسابقه بین‌المللی زیبایی است که هر سال توسط سازمانی به همین نام برگزار می‌شود

شعار این مسابقات «زیباییِ هدفمند» است و در آزمون‌های این مسابقه علاوه بر زیبایی ظاهری، معیارهایی هم‌چون شخصیت، هوش، روابط اجتماعی، حضور ذهن و حاضرجوابی، توانایی‌های ورزشی، معلومات عمومی و همچنین مهارت‌ها و استعدادهای ویژه هر یک از شرکت‌کنندگان توجه می‌شود.

برنده دوشیزه دنیا علاوه بر دریافت تاج دوشیزه دنیا و جوایز نقدی می‌بایست به مدت یک سال از محل اقامت خود در لندن به کشورهای مختلف دنیا سفر کرده و برای سازمان دوشیزه دنیا فعالیت‌های خیریه انجام دهد

Miss World قدیمی‌ترین مراسم بین‌المللی برای انتخاب دختر شایسته است که هر سال در یکی از کشورهای جهان برگزار می‌شود. این مراسم برای اولین بار در سال ۱۹۵۱ توسط Eric Morley در انگلیس راه‌اندازی شد.

Miss World ،Miss Universe و Miss Earth contests به عنوان سه مراسم بزرگ و جهانی برای انتخاب دختر شایسته در جهان هستند که هرسال برگزار می‌شوند. مراسم میس ورد امسال نیز در تاریخ ۱۸ نوامبر ( ۲۷ آذر ) برگزار شد و دختری جوان از کشور هند به عنوان دختر شایسته جهان انتخاب شد. 

۶۷ امین مراسم میس ورد در ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ در شهر Sanya چین برگزار شد. در این مراسم ۱۱۸ شرکت‌کننده از سراسر جهان حضور داشتند که در نهایت تاج دختر شایسته جهان به Manushi Chhillar از کشور هند تقدیم شد. این ششمین بار است که شرکت‌کننده‌ای از هند برنده مراسم Miss World می‌شود!

میس ورد ۲۰۱۷، ۲۰ ساله بوده و در شهر Haryana در کشور هند متولد شده است. پدر و مادر او هر دو پزشک هستند و او نیز در دانشکده پزشکی در دهلی نو در حال تحصیل است. او امیدوار است که بتواند بیمارستان‌های زنجیره‌ای و غیر انتفاعی را در مناطق روستایی ایجاد نماید.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *