همه چیز درباره سیلوستر استالونه

[ad id='39844']

[quote]در سال ۱۹۸۸ خبر رسید که استالونه با یک مدل جوان ۱۹ ساله به نام جنیفر فلاوین در رستوران وست هالیوود آشنا شده و این دو با هم نامزد شده اند. استالونه در آن دوران ۴۲ ساله بوده و با زنی زیبا که بسیار از خود جوان تر بود نامزد شد. بعید است که استالونه خود راضی باشد مردی با این اختلاف سنی به دخترانش نزدیک شود و رفتاری که وی با فلاوین داشت را تحمل کند.[/quote]

 

 
۱- ویران کردن اولین ازدواج
اگر چه استالونه همواره با نیکی و رضایت کامل در مورد همسر کنونی اش، جنیفر فلاوین، صحبت می کند اما باید بدانید که وی قبل از فلاوین نه تنها یک بلکه دو ازدواج ناموفق دیگر داشته است. در سال ۱۹۷۴، استالونه با عکاسی به نام ساشا ژاک ازدواج کرده و از وی صاحب دو پسر به نام های سیج و سیرجیو شد. با این وجود این ازدواج به دلیل زیاده روی های استالونه در نوشیدن مشروبات الکلی دوام چندانی نداشت.
استالونه بعدها در مصاحبه ای عنوان کرد که در هنگام ساخت فیلم «کبرا» در مهمانی شبانه رفتن زیاده روی کرده و به خاطر یک خواننده کلوب شبانه به نام سوزان آنتون به همسر خود خیانت کرده است. اگر چه استالونه و ژاک درگیر مشکلات ناشی از داشتن یک فرزند اوتیسمی بودند اما استالونه غرق در موفقیت کاری خود بوده و به همسر و خانواده اش توجه کافی نداشت و در ادامه آن ها را ترک کرد. بعد از مدتی وی احساس کرد دلش برای خانواده تنگ شده و در صحبت با ژاک از تصمیم خود برای بازگشت سخن گفت اما این آشتی نیز دوام چندانی نداشت.

۲- ترک همسر به خاطر بریجیت نیلسن

اگر چه استالونه با قول های فراوان مبنی بر این که به مرد خانواده تبدیل خواهد شد توانست رضایت ژاک را برای بازگشت جلب کند اما این دو در سال ۱۹۸۵ از هم جدا شدند. همان سال وی با بازیگری به نام بریجیت نیلسن ازدواج کرد و شایعاتی در رسانه ها منتشر شد مبنی بر این که دلیل جدایی استالونه از همسر اولش رابطه ی عاشقانه با نیلسن بوده است. ازدواج او با همسر ایتالیایی خود تنها دو سال دوام داشته و استالونه درخواست طلاق داد. استالونه اکنون دو بار طلاق را تجربه کرده و بیش از ده سال طول کشید تا وی بار دیگر با کسی وارد رابطه ی جدی شود. البته این بدین معنا نیست که وی برای ازدواج تلاش نکرد بلکه تنها اوضاع برایش خوب پیش نرفت.

۳- نامزد کردن با فلاوین نوجوان

در سال ۱۹۸۸ خبر رسید که استالونه با یک مدل جوان ۱۹ ساله به نام جنیفر فلاوین در رستوران وست هالیوود آشنا شده و این دو با هم نامزد شده اند. استالونه در آن دوران ۴۲ ساله بوده و با زنی زیبا که بسیار از خود جوان تر بود نامزد شد. بعید است که استالونه خود راضی باشد مردی با این اختلاف سنی به دخترانش نزدیک شود و رفتاری که وی با فلاوین داشت را تحمل کند. استالونه خود گفته بود که وقتی این دو از هم دورند هیچ رابطه و وسیله ی ارتباطی بین این دو قرار ندارد و تعهدی نیز به هم ندارند. به گفته ی دوستان فلاوین، استالونه از بچگی و بی تجربگی فلاوین نهایت استفاده را می برده و او را آزار می داده است.

۴- اعلام جدایی با ارسال نامه پستی

در سال ۱۹۹۴، بعد از نزدیک به ۶ سال رابطه ی نزدیک با استالونه علی رغم شایعات زیادی در مورد خیانت های او، فلاوین نامه ای ۶ صفحه ای و دست نویس را از طریق پست از استالونه دریافت کرد که در آن اعلام شده بود رابطه ی این دو به پایان راه رسیده است. این خبر ناراحت کننده زمانی به دست فلاوین رسید که وی قصد داشت به میامی که استالونه در آن جا در حال فیلم برداری صحنه های مربوط به فیلم «کارشناس» (The Specialist) بود رفته و با او دیدار کند.
این اتفاق برای فلاوین بسیار ناراحت کننده بود و او را اندوهگین ساخت. از آن بدتر این که استالونه دلیل تصمیم خود برای جدایی را عنوان نکرده و فلاوین چند روز بعد دلایل استالونه را از زبان وکیلش شنید. در طول یکی از آن دوری های همیشگی، استالونه با مدلی به نام جانیس دیکینسون آشنا شده و با او وارد رابطه می گردد. نه ماه بعد دیکینسون دختری به دنیا می آورد و به استالونه می گوید که او پدر فرزند تازه بدنیا آمده است که همین موضوع علت اصلی تصمیم استالونه برای جدایی از فلاوین عنوان می شود.
اما بعدها آزمایشات دی ان ای نشان داد که این دختر بچه به استالونه تعلق ندارد. با این وجود استالونه همچنان به مسیر بی هدف خود در روابط عاطفی ادامه داده و قرار بود که با یک مدل دیگر به نام انجی اورهارت ازدواج کند اما در نهایت در سال ۱۹۹۵ وی بار دیگر نزد فلاوین برگشت. این دو در سال ۱۹۹۷ باهم ازدواج کرده و اولین دخترشان به نام سوفیا به دنیا آمد.

 


۵- حمله به یک زن در باشگاه ورزشی

بعد از ازدواج رسمی با فلاوین به یک باره استالونه و داستان های حاشیه ایش کمرنگ شد. به نظر می رسید که این بازیگر سرشناس دیگر آرام گرفته و تصمیم دارد سرگرم دنیای پدرانه اش باشد اما مدتی بعد جنجالی دیگر در مورد زندگی او براه افتاد. در سال ۲۰۰۱، زنی به نام مارجی کار از استالونه شکایت کرده و او را متهم کرد که در مرکز بدنسازی سانتا مونیکا قصد آزار جنسی رساندن به وی را داشته است.
همچنین وی در مصاحبه ای با برخی نشریات زرد بریتانیایی ادعا کرد که رابطه ی ۱۰ ساله و پنهان با استالونه داشته و از استالونه خواسته که فلاوین را به خاطر وی رها کند. وکیل استالونه تمامی این ادعاها را ساختگی و کذب توصیف کرده و این جنجال به همان سرعتی که ایجاد شده بود به همان سرعت نیز از یاد رفت.

۶- بدرفتاری و بی توجهی به پسر

اگر چه استالونه همواره بشدت به خانواده اش با فلاوین اهمیت می داد اما دو پسرش از ازدواج اول با ژاک به همان اندازه مورد توجه پدر خود قرار نمی گرفتند. زمانی که در سال ۲۰۱۲ پسر بزرگ تر استالونه در سن ۳۶ سالگی به دلیل حمله قلبی جان داد اوضاع تراژیک تر نیز شد. مرگ سیج نشان داد که بین استالونه و برخی از افراد خانواده ی سابقش اختلافات شدیدی وجود داشته است. یکی از دوستان خانوادگی استالونه ادعا کرده بود که استالونه دیگر جواب تماس های پسرش سیج را نداده و از دیدار با وی خودداری می کرد. همچنین دیلی بیست ادعا کرده بود که اد فیلیتی، خواهر ناتنی استالونه، در پیامی فیسبوکی استالونه را مورد نکوهش قرار داده است.
مضمون این کامنت حذف شده چنین نقل شده است:” نه تو [فلاوین] و نه او [استالونه] یک بار تماس های او را پاسخ ندادید، در صورتی که این تمام چیزی بود که او می خواست، او پدرش را می خواست”. همچنین فیلیتی در اظهارات خود فلاوین را مقصر دانسته و او را به ویران کردن خانواده ی قبلی استالونه متهم نموده بود. اما استالونه این ادعاها را رد کرده و اعلام نمود که با پسرش رابطه ای بسیار گرم و نزدیک داشته است. اما شواهد نشان می دهد که استالونه رابطه ی بسیار گرمی با خانواده ی سابقش نداشته است.

۷- بدرفتاری با خواهر ناتنی

مدت کوتاهی پس از مرگ پسر استالونه، فیلیتی نیز می میرد و بدین ترتیب شایعات تاریکی در مورد خانواده استالونه بالا می گیرد. بر اساس مقاله ای که در سال ۲۰۱۳ در روزنامه ی نیویورک پست منتشر شد استالونه در سال ۱۹۸۷ در قبال پرداخت مبلغ قابل توجهی به خواهر ناتنی اش از او تعهد گرفته بود که در مورد بدرفتاری هایی با او به کسی حرفی نزند هر چند استالونه وجود چنین قرارداد و صحت این اتهامات را به کلی رد کرده است. حتی برخی ادعا کردند که فیلیتی ویدیویی در اختیار دارد که در آن مشخص است استالونه او را مورد آزار جنسی قرار داده است اما این نوار ویدیویی در نتیجه ی توافق این دو از بین برده شد.
با این وجود، مادر استالونه و پدر فیلیتی هر دو این اتهامات را رد کرده و اعلام کردند دخترشان به خاطر اعتیاد به مواد مخدر سعی کرده از برادر خود اخاذی کند و تمامی این ماجرا را نقشه ای کثیف و ساختگی توصیف کردند. اما وقتی در سال ۲۰۱۷ اتهاماتی دیگر مبنی بر آزار جنسی در مورد استالونه به رسانه ها رسید مورد فیلیتی نیز بار دیگر خبرساز شد.

۸- سوء استفاده از دختر ۱۶ ساله

در نوامبر سال ۲۰۱۷، دیلی میل گزارش پلیس متروپولیتن لاس وگاس در سال ۱۹۸۶ را منتشر کرد که در گزارش آمده بود استالونه که در آن زمان ۴۰ سال سن داشت یک دختر ۱۶ ساله را به داشتن رابطه ی جنسی نامشروع با یک بازیگر دیگر و بادیگاردش، مایکل دِلوکا وادار کرده است. بعد از این ماجرا استالونه دخترک را تهدید می کند در صورتی که در مورد این ماجرا با کسی صحبت کند «کله او را خرد خواهد کرد». در نهایت این دختر تصمیم گرفت که ماجرا را به صورت قانونی پیگیری نکرده و استالونه از این اتهام مبرا شد. اما استالونه این ماجرا به کلی رد کرده و اعلام نمود که تا به روز انتشار این مقاله خود نیز از تمامی این ماجرا بی اطلاع بوده است. اما در سال ۲۰۱۶ روزنامه ی بالتیمور پست اگزامینر نیز همان گزارش اداره پلیس را منتشر کرده و با دخترک قربانی نیز یک مصاحبه انجام داده بود.
در آن زمان دِلوکا زنده نبوده و تلاش های این روزنامه برای تماس با استالونه نیز ناکام ماند. اما نیلسن، همسر سابق استالونه در دفاع از شوهر سابق خود در مصاحبه ای عنوان کرد که استالونه در تمام مدت حضور در میامی نزد او بوده و وقوع چنین حادثه و اتهاماتی را غیرممکن توصیف کرد. یکی از بازیگرانی که گفته شده بود این دختر را به استالونه معرفی کرده گفته است که به هیچ کسی جز خانواده استالونه اجازه ملاقات با او در آن برهه زمانی داده نشده است.
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *