همه چیز درباره مگان فاکس عروس خانواده سلطنتی

[ad id='39844']

[quote arrow=”yes”] اولین بار شاهزاده هری او را در بازی‌های پارالمپیک سال ۲۰۱۶ ملاقات کرد. آنها توسط یکی از دوستان مشترک شان به هم معرفی شدند و ۲ ماه بعد، رابطه عاشقانه خود را از سر گرفتند. او ۳ سال از شاهزاده هری بزرگ تر است. شاهزاده هری در سال ۱۹۸۴ متولد شده در حالی که تاریخ تولد مگان ۱۹۸۱ می باشد.[/quote]

 

 

مگان فاکس نوعروس خانواده سلطنتی

مگان در سال ۱۹۸۱ در لس آنجلس متولد شد. او مدل و بازیگر آمریکایی است اما پس از نامزدی اش اعلام کرده که قصد دارد از بازیگری کناره‌گیری کند و وقت خود را به کارهای بشردوستانه اختصاص دهد. 

 او تک فرزند است، در واقع او یک خواهر و برادر ناتنی از ازدواج اول پدرش دارد. مگان اخیرا طرفدار سازمان ملل متحد برای برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان شده است. او همچنین به عنوان سفیر کانادا به هند و روانا سفر کرد تا وضعیت آن مناطق را از آب پاک گرفته تا آموزش زنان، بهبود بخشد.

 

 اولین بار شاهزاده هری او را در بازی‌های پارالمپیک سال ۲۰۱۶ ملاقات کرد. آنها توسط یکی از دوستان مشترک شان به هم معرفی شدند و ۲ ماه بعد، رابطه عاشقانه خود را از سر گرفتند. او ۳ سال از شاهزاده هری بزرگ تر است. شاهزاده هری در سال ۱۹۸۴ متولد شده در حالی که تاریخ تولد مگان ۱۹۸۱ می باشد.


 مگان از سال ۲۰۰۴ با تهیه کننده تلویزیون، تروور انگلسون، در ارتباط بود و در سال ۲۰۱۱ با او ازدواج کرد اما ۲ سال بعد از او جدا شد. 


 قبل از این که مگان مارکل با شاهزاده هری آشنا شود، با یک آشپز معروف در کانادا با نام کوری ویتیلو در ارتباط بود. اما گویا رابطه آنها به خوبی پیش نرفت و خاتمه یافت. 


 مگان در سال ۲۰۱۵ عکسی از خود را، در حالی که در کنار باراک اوباما ایستاده، در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. او در زیر عکس نوشت: «دیدار با شما باعث افتخار من است.» 


 او در شوهای تلویزیونی چون «Deal or No Deal»، «General Hospital»، «Get Him to the Greek»، « Horrible Bosses» و مهمتر از همه «Suits» بازی کرد.


 او فارغ التحصیل سال ۲۰۰۳ از دانشگاه نورت‌وسترن در شهر شیکاگو آمریکاست. تحصیلات او در رشته تئاتر و مطالعات بین المللی می باشد.


 نام مگان مارکل به عنوان یک بازیگر زن، بیشترین سرچ گوگل را در سال ۲۰۱۶ داشته است.


 او در سال ۲۰۱۴ یک سایت با موضوع سبک زندگی به نام «The Tig» راه اندازی کرد. این سایت شامل مصاحبه، مقالات سیاسی، دستور آشپزی، گردشگری و.. است. اما پس از نامزدی با شاهزاده هری تصمیم گرفت که وب سایت خود را ببندد. او در شبکه های اجتماعی اش نوشت: «پس از ۳ سال تلاش برای راه اندازی این وب سایت، زمان آن است که با شما خوانندگان عزیزم خداحافظی کنم.» 


 مگان خطاطی را در یک مدرسه کاتولیک آموخت و آن را به طور حرفه ای دنبال کرد به طوری که از این راه کسب درآمد می کرد. او می گوید: «من حتی در روزهای تعطیل برای دولچه و گابانا نیز کار می کردم.»


 مگان از بچگی علاقه خاصی به کانادا داشته است، طوری که روی لباس هایش هم این علاقه دیده می شد. او در سال ۲۰۱۱ نیز در فیلمی که در تورنتو فیلم برداری می شد، بازی کرد.


 او عاشق مسافرت است. او حتی یک سایت در مورد سبک زندگی به راه انداخته که در آن از تجربه های سفر خود می گوید و پینشهادهای جذابی را به خوانندگانش می دهد. او دوست دارد که کل جهان را کشف کند.


 از ورزش های مورد علاقه او یوگا، دویدن و مدیتیشن است. او در این مورد می گوید: «دویدن برای من مثل مدیتیشن متحرک است که تمام استرس و تنش ها را از من دور می کند.» مادر ۵۱ ساله مگان می گوید: «او همیشه دوست داشت که یک پرنسس شود. او شیفته خودش است و اعتماد به نفس بالایی دارد.»

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *