معرفی و نقد فیلم مشت آخر مهدی فخیم زاده

[ad id='39844']

[quote]مهدی فخیم زاده از هنرمندان باتجربه و فعال سینما و تلویزیون ایران است که هم در قبل انقلاب و هم بعد از انقلاب جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از فیلم ها و سریال بازی و کارگردانی کرده است . در واقع از پیشکسوت های این حوزه می باشد .[/quote]

 

 

فیلم مشت آخر مهدی فخیم زاده

فیلم «مشت آخر» جدیدترین فعالیت سینمایی مهدی فخیم زاده در مقام کارگردان محسوب می شود که پس از پیش تولیدی یک ماهه از اول خردادماه در سکوت خبری در تهران مقابل دوربین رفته است. فخیم زاده نگارش فیلمنامه فیلم جدید خود را اوایل سال گذشته به پایان رساند و پس از آن نیز برای آن موفق به دریافت پروانه ساخت شد. این بازیگر و کارگردان پیش تر قرار بود فیلمبرداری این فیلم را پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته آغاز کند که در نهایت تولید آن حدود یک سال به تعویق افتاد.

مهدی فخیم زاده از هنرمندان باتجربه و فعال سینما و تلویزیون ایران است که هم در قبل انقلاب و هم بعد از انقلاب جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از فیلم ها و سریال بازی و کارگردانی کرده است . در واقع از پیشکسوت های این حوزه می باشد . حالا مهدی فخیم زاده بعد از چهارده سال جدیدترین فیلم سینمایی بلندش را با عنوان “مشت آخر” میخواهد جلوی دوربین فیلمبرداری اش ببرد .مهدی فخیم زاده بیشتر در فیلم ها و سریال هایی بازی می کند که یک رازی نهفته ای توش باشد و قصه ی ماجراجوی و پلیسی بیشتر خوراک این کارگردان کهنه کار است . به نظر می رسد که مشت آخر نیز همچین ماجراهایی داشته باشد .

بازیگران فیلم

مهدی فخیم زاده ، گوهر خیراندیش ، رامین راستاد ، احمد نجفی ، گلناز خالصی ، حمیدرضا قلی خانی ، سیاوش معمارزاده ، آتنا مهیاری هستند .

داستان فیلم

داستان فیلم مشت آخر مضمونی اجتماعی با رگه های کمدی دارد و زندگی یک خانواده را روایت میکند که از یه جایی به بعد دچار مشکلاتی در زندگی شان می شوند .

عوامل فیلم

تهیه کننده : سیدحامد حسینی

کارگردان : مهدی فخیم زاده

نویسنده : مهدی فخیم زاده

مدیر فیلمبرداری : علیرضا زرین دست

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *