سرنوشت درکس در فیلم های آینده مارول

[ad id='39844']

[quote]من پیام‎های زیادی را دریافت کردم که در آن آن‌ها می‌گفتند که باور نمی‎کنیم که شخصیت تو در فیلم مرده است. دل آنها واقعا دل‎شکسته بود و من به آنها گفتم که در فیلم Avengers 4 و فیلم Guardians of the Galaxy 3 حضور خواهم داشت.[/quote]

اخبار دنیای سینمایی مارول

دیو باتیستا، بازیگر نقش درکس در مورد بازگشت این شخصیت در فیلم‌های آینده دنیای سینمایی مارول صحبت کرده است. در حاشیه تور تبلیغاتی و مطبوعاتی فیلم Hotel Artemis (هتل آرتمیس)، باتیستا تایید کرد که او در فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) و فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) باز خواهد گشت. باتیستا در این مصاحبه گفت:

من پیام‎های زیادی را دریافت کردم که در آن آن‌ها می‌گفتند که باور نمی‎کنیم که شخصیت تو در فیلم مرده است. دل آنها واقعا دل‎شکسته بود و من به آنها گفتم که در فیلم Avengers 4 و فیلم Guardians of the Galaxy 3 حضور خواهم داشت. نمی‎دانم که آنها چگونه قرار است من را برگردانند؛ اما تا آنجایی که خبر دارم، من قرار است به هر شکلی بازگردم و در فیلم Guardians 3 نیز حضور داشته باشم.

با این حال، بازگشت درکس و دیگر اعضای نگهبانان کهکشان از دنیای مردگان چندان باعث تعجب طرفداران نخواهد شد؛ چرا که در حال حاضر تنها راکت راکون از اتفاقات پایان فیلم Infinity War جان سالم به در برده و تصویر اینکه تمرکز فیلم Guardians of the Galaxy 3 تنها روی این شخصیت باشد، بسیار سخت و غیر ممکن است. با این حال، سرنوشت شخصیت گامورا همچنان شفاف و مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که گامورا در نهایت مرده باقی بماند و شاهد بازگشت او در قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy نباشیم.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *