معرفی رمان منشا (origin) دن براون

[ad id='39844']

[quote]او درباه کتاب یادشده اظهار کرد: این کتاب مانند کارهای دیگر دن براون است، او به هزارتویی سر می‌زند یا با یک مضمون رمزآلود داستان خود را آغاز می‌کند. در این داستان فردی تئوری «از کجا آمده‌ایم و به کجا می‌رویم؟» را مطرح می‌کند. شعری از بلیک دستاویز این کتاب است. براون در این کتاب درباره «از کجا آمده‌ایم؟[/quote]

 

منشا دن براون

 کتاب «منشاء» از دن براون با ترجمه سوگند رجبی‌نسب و ویراستاری مهدی افشار بعد از ۵ ماه ماندن در انتظار کسب مجوز، بدون ذکر هیچ دلیلی غیر مجاز شناخته شد. حال این درخواست را به وزارت ارشاد خواهم داد که اعلام کنند چرا این کتاب غیر مجاز اعلام شده است.

او درباه کتاب یادشده اظهار کرد: این کتاب مانند کارهای دیگر دن براون است، او به هزارتویی سر می‌زند یا با یک مضمون رمزآلود داستان خود را آغاز می‌کند. در این داستان فردی تئوری «از کجا آمده‌ایم و به کجا می‌رویم؟» را مطرح می‌کند. شعری از بلیک دستاویز این کتاب است. براون در این کتاب درباره «از کجا آمده‌ایم؟» می‌گوید «در کلاس، دانشجویی از استاد می‌خواهد درباره صفر توضیح بدهد؛ که استاد می‌گوید ما راجع به بعد از صفر صحبت می‌کنیم، اگر پرسشی درباره آغاز یا همان صفر را دارید باید به بخش دینی مراجعه کنید» یعنی می‌خواهد بگوید علم برای قبل از پیدایش تعریفی ندارد و فقط دین برای آن تعریفی دارد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *