معرفی فیلم عروسکی خاله قورباقه

[ad id='39844']

[quote]دوبله فیلم خاله قورباغه در نقش های مختلف با حضور هنرمندان به پایان رسید و ضبط نهایی آهنگ های فیلم توسط سعید شهرام در حال انجام می باشد . قورباغه ، آبجی باجی ، حکیمه باجی ، سمسار باشی و نوه های خاله ازعروسک های این فیلم هستند [/quote]

 

فیلم عروسکی خاله قورباقه

امسال را باید سال خوبی برای کودکان و نوجوانانمون بدانیم، برخلاف سال های گذشته که در ژانر کودک و نوجوان سینمایی کشورمان ضعیف عمل می کرد اما امسال انیمشین فیلمشاه و خاله قورباغه را برای ژانر کودک و نوجوان داریم . گرچه کماست اما همین هم نعمتی است و باید ازش استفاده بکنیم . فیلم سینمایی عروسکی “خاله قورباغه” به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی فرشته طائرپور که نویسنده این فیلم نیز باشد بعد از مرحله دوبله در حال تدوین می باشد . دوبله فیلم خاله قورباغه در نقش های مختلف با حضور هنرمندان به پایان رسید و ضبط نهایی آهنگ های فیلم توسط سعید شهرام در حال انجام می باشد . قورباغه ، آبجی باجی ، حکیمه باجی ، سمسار باشی و نوه های خاله ازعروسک های این فیلم هستند

بازیگران فیلم

مرضیه برومند ، شبنم مقدمی ، غزل شاکری ، احسان کرمی ، شایسته ایرانی ، آناهیتا خسروی ، شهراد بانکی ، علیرضا ناصحی ، نگار اردلان ، افشین هاشمی عروسک های فیلم خاله قورباغه را دوبله کردند .

داستان فیلم

داستان فیلم خاله قورباغه یک محیط خانوادگی است که تمام فامیل به دیدن خاله قورباغه می آیند و اتفاقاتی برای این خانواده میفته که محور اصلی داستان را تشکیل می دهد .

اخبار جدید فیلم

فیلم عروسکی خاله قورباغه به کارگردانی افشین هاشمی با تهیه کنندگی فرشه طائرپور پس از صدو پروانه نمایش خاله قورباغه در آماده اکران عمومی در نمیه دوم بهار می شود . با توجه به مضمون فیلم که فضای کودکانه دارد انتظار می رود که خاله قورباغه فروش خوبی در گیشه سینماهای سراسر کشور داشته باشد .

عوامل فیلم

تهیه کننده : فرشته طائرپور

کارگردان : افشین هاشمی

نوبسنده : فرشته طائرپور

مدیرفیلمبرداری : محمد رسولی

 

تصاویر فیلم

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *