معرفی فیلم Come Away با بازی آنجلینا جولی

[ad id='39844']

[quote]ایدهٔ فیلم لایو اکشن Come Away جذاب به نظر می‌رسد و قرار است با ریشهٔ دو داستان قدیمی و بسیار محبوب آشنا شویم. استودیو فیلمسازی فِرِد فیلمز به همراه یوروبا ساکسون پروداکشنز، وظیفهٔ تولید و ساخت این فیلم را بر عهده دارند و فیلمنامهٔ این فیلم را ماریسا کیت گوودهیل به رشتهٔ تحریر درآورده است.[/quote]

 

 

 

 

این پروژه پیش‌درآمدی بر داستان‌های پیتر پن و آلیس در سرزمین عجایب خواهد بود. پیش از آنکه آلیس به سرزمین عجایب برود، یعنی پیش از آنکه پیتر تبدیل به پن شود، خواهر و برادری بودند؛ هنگامی که برادر بزرگ‌تر این دو شخصیت در حادثه‌ای تراژیک جان خود را از دست می‌دهد، آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا والدین خود را از دالان بی‌انتها و تاریک یأس و نومیدی نجات دهند؛ در این راه این دو در انتها مجبور می‌شوند از میان خانه ماندن و سفر به دنیایی خیالی، یکی را انتخاب کنند. تصمیمی که این دو می‌گیرند، آغازگر سفری ماجراجویانه به «سرزمین عجایب» و «ناکجاآباد» می‌شود.

ایدهٔ فیلم لایو اکشن Come Away جذاب به نظر می‌رسد و قرار است با ریشهٔ دو داستان قدیمی و بسیار محبوب آشنا شویم. استودیو فیلمسازی فِرِد فیلمز به همراه یوروبا ساکسون پروداکشنز، وظیفهٔ تولید و ساخت این فیلم را بر عهده دارند و فیلمنامهٔ این فیلم را ماریسا کیت گوودهیل به رشتهٔ تحریر درآورده است. مراحل فیلمبرداری این فیلم در ابتدا در کشور انگلستان انجام خواهد شد و در ادامهٔ کار، تیم سازنده در فصل پاییز به شهر لس آنجلس سفر خواهد کرد و ادامهٔ فیلمبرداری در این شهر صورت می‌گیرد.

ایدهٔ فیلم لایو اکشن Come Away جذاب به نظر می‌رسد و قرار است با ریشهٔ دو داستان قدیمی و بسیار محبوب آشنا شویم

گفتنی است چندی پیش دیزنی فهرست رسمی بازیگران فیلم Maleficent 2 (مالیفیسنت ۲) را تأیید و اعلام کرد؛ آنجلینا جولی، بازیگر نقش مالیفیسنت در فیلم ابتدایی، در قسمت دوم نیز حضور خواهد داشت. جو راث و آنجلینا جولی از جمله تهیه کنندگان فیلم Maleficent 2 هستند. این فیلم اقتباسی از داستان گفته نشده انیمیشن Sleeping Beauty (زیبای خفته) است که قسمت اول آن در سال ۲۰۱۴ روی پرده‌ٔ سینما رفت. آنجلینا جولی از بازیگران محبوب و قدیمی سینمای هالیوود به شمار می‌رود و در فیلم‌های فراوانی ایفای نقش کرده و توانسته است چهار بار جایزهٔ گلدن گلوب، دو بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را برنده شود.

دیوید اویلوو نیز بازیگری شناخته‌شده در سینمای هالیوود است و در فیلم‌های مطرحی چون Rise of the Planet of the Apes (ظهور سیاره میمون‌ها)، Lincoln (لینکلن)، Jack Reacher (جک ریچر)، Interstellar (میان‌ستاره‌ای)، Selma (سلما) و The Cloverfield Paradox (تناقض کلاورفیلد)، ایفای نقش کرده است. آخرین نقش‌آفرینی دیوید اویلوو روی پردهٔ سینما، فیلم علمی تخیلی و ماجراجویی A Wrinkle in Time (چین‌خوردگی در زمان) ایوا دوورنی بود که منتقدان اصلاً استقبال خوبی از این فیلم نکردند. در فیلم A Wrinkle in Time استورم رید در نقش مگ موری، اپرا وینفری در نقش خانم ویچ، ریس ویترسپون در نقش خانم واتسیت، میندی کالینگ در نقش خانم هو، لوی میلر در نقش کالوین اوکیف، دریک مک کیب در نقش چارلز والاس موری، کریس پاین در نقش دکتر الکس موری، گوگو امبتا-را در نقش دکتر کیت موری، زک گالیفیاناکیس در نقش The Happy Medium، مایکل پنیا در نقش رد، اندره هلند در نقش رئیس جیمز جنکینز، روآن بلانشارد در نقش ورونیکا کیلی و بلامی یانگ در نقش کمزاتس وومن حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. این فیلم با بودجهٔ ساخت ۱۰۰ میلیون دلاری، فروشی ۱۳۰ میلیون دلاری در گیشه داشت.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *