مدعیان قهرمانی جام جهانی روسیه

[ad id='39844']

[quote]مورینیو درباره حضور روی نیمکت تیم‌های ملی گفت:” نه نه، من اصلا به مربی گری در رده ملی نزدیک نیستم. فکر می‌کنم مربی گری در باشگاه کار من است زیرا من نیاز دارم که هر روز تمرین کنیم و هر هفته بازی کنیم. باید بگویم فعلا، از آن روزی که خسته شوم، فاصله زیادی دارم.”[/quote]

جام جهانی تا کمتر از دو هفته دیگر آغاز خواهد شد و حساسیت ها برای برگزاری این رقابت ها به اوج خود رسیده است. حال آقای خاص، از مدعیان جام و تیم‌هایی که شانس بیشتری برای قهرمانی دارند، صحبت کرد.

او در مصاحبه با مجله   GQ گفت:” بازیکنانی مثل رونالدو و مسی انقدر خوب هستند که می‌توانند یک تیم را حتی از روی کاغذ هم قوی تر کنند بنابراین به نظرم آرژانتین و پرتغال در جام جهانی مدعی خواهند بود. برزیل هم همینطور، به خاطر مربی اش تیته که هم در تاکتیک های دفاعی و هم هجومی فوق العاده است و همچنین برزیل استعداد های خیلی خوبی نیز دارد. آنها را تماشا خواهم کرد. در مورد اروپا باید بگویم اسپانیا بسیار قوی است. آنها مجموعه ای از بازیکنان با تجربه و جوان و با کیفیت هستند. ولی کسی چه می‌داند، جام جهانی همیشه پر از سورپرایز است.”

مورینیو درباره حضور روی نیمکت تیم‌های ملی گفت:” نه نه، من اصلا به مربی گری در رده ملی نزدیک نیستم. فکر می‌کنم مربی گری در باشگاه کار من است زیرا من نیاز دارم که هر روز تمرین کنیم و هر هفته بازی کنیم. باید بگویم فعلا، از آن روزی که خسته شوم، فاصله زیادی دارم.”

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *