حمله به استن لی با اسلحه

[ad id='39844']

[quote]پلیس دو مظنون را دستگیر کرده است که یکی از آنان هفته ی پیش توسط پلیس در ملک استن لی دستیگر شده بوده است. سخنگوی پلیس لس آنجلس گفته است هفت و نیم بعد از ظهر، پس ار دریافت گزارش حمله، به ملک مورد نظر رفته اند. در این گزارش ادعا شده یکی از مظنونان با اسلحه ای در دست تهدید می کرده است.[/quote]

سال سختی برای استن لی بوده است. گزارش شده استن لی، اسطوره ی مارول کامیکس و خالق بسیاری از ابرقهرمان‌های این کمپانی، توسط دو مرد مسلح بیرون خانه اش در لس آنجلس مورد حمله قرار گرفته است. به گزارش سرویس سینمای جهان کافه سینما، یکی از این افراد ادعا کرده لی به او پول بدهکار بوده است. پلیس دو مظنون را دستگیر کرده است که یکی از آنان هفته ی پیش توسط پلیس در ملک استن لی دستیگر شده بوده است. سخنگوی پلیس لس آنجلس گفته است هفت و نیم بعد از ظهر، پس ار دریافت گزارش حمله، به ملک مورد نظر رفته اند. در این گزارش ادعا شده یکی از مظنونان با اسلحه ای در دست تهدید می کرده است. ماموران دو نفر را که با توصیف و گزارش ها تطابق داشته اند پیدا کرده اند و سه واحد پلیس این مورد را بررسی می کنند.

این اتفاق، تازه ترین واقعه در لیست اتفاقات بدی است که امسال برای استن لی افتاده است. در ماه آوریل هم پلیس به ملک لی فراخوانده شده بود زیرا فردی از فنس‌های خانه اش پریده بود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *