تصاویر پشت صحنه سریال Watchmen شبکه HBO

[ad id='39844']

[quote]مون لیندلوف که او را بیشتر برای ساخت سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست) می‌شناسیم، وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه سریال Watchmen را بر عهده دارد و او مدتی پیش گفت که در این سریال قرار است شاهد چهره‌های کاملا جدید باشیم.[/quote]

 

 

سریال واچمن

اوایل این ماه بود که شبکه HBO فهرست اولیه و رسمی بازیگران سریال Watchmen (واچمن) را منتشر کرد. رجینا کینگ، دان جانسون، تیم بلیک نلسون، لوئیس گوست جونیور، آدلاید کلمنس و اندرو هاوارد، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در این سریال تایید و اعلام شده است.

اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید سریال Watchmen منتشر شده است. این تصاویر توسط وب‌سایت HollywoodPipeline منتشر شده که در آن تنها شاهد حضور دان جانسون هستیم که لباس گروهبان پلیس را بر تن دارد. با این حال، طبق توصیفی که از نقش دان جانسون در سریال منتشر شده، او قرار است نقش رئیس یک سازمان پاراپلیس در یک نسخه متفاوت از شهر تالسا را در سریال بازی کند.

طبق توصیف منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که تمرکز سریال Watchmen به‌جای شخصیت‌های دنیای کمیک، روی گروهی از پلیس‌ها در ایالت اکلاهما است و این موضوع می‌تواند طرفداران کمیک‌های آلن مور را ناامید کند. با این حال، شخصیت هالیس میسون نیز در دهه ۳۰ میلادی پلیس بوده و شاید جانسون نقش شخصیت نایت آول را بر عهده دارد که برای مدتی عضو گروه Minutemen بود و در نهایت دنیل درایبرگ به نایت آول تبدیل شد. همچنین گفته می‌شود که این پلیس‌ها احتمالا در حال بررسی نشانه‌هایی از دکتر منهتن هستند؛ اما تاکنون هیچ اطلاعات رسمی از داستان و اتفاقات سریال منتشر نشده است.

دیمون لیندلوف که او را بیشتر برای ساخت سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست) می‌شناسیم، وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه سریال Watchmen را بر عهده دارد و او مدتی پیش گفت که در این سریال قرار است شاهد چهره‌های کاملا جدید باشیم. با این حال، اطلاعاتی از شخصیت‌ها و نقش بازیگران سریال واچمن نیز منتشر نشده است و انتظار می‌رود که شبکه HBO طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از جمله خلاصه داستان، نام شخصیت‌ها و زمان احتمالی انتشار فصل اول سریال Watchmen را منتشر کند

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *