اخبار جدید فصل ۶ سریال خانه پوشالی نتفلیکس

[ad id='39844']

[quote]فصل ششم «خانه پوشالی» اما بدون «کِوین اسپِیسی» (در نقش رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و همسر «کلر آندروود») در هشت قسمت فیلمبرداری شد، چرا که شبکه «نت فلیکس» پس از رسوایی جنسی این بازیگر با او قطع همکاری کرد.[/quote]

House Of Cards

 

«رابین رایت» بازیگر «خانه پوشالی» با انتشار عکسی از تیزر این سریال در اینستاگرام اعلام کرد که تولید فصل ششم درام سیاسی «خانه پوشالی» به پایان رسیده است. این عکس تصویر رایت را در نقش رئیس‌جمهور «کلر آندروود» نشان می‌دهد که با دستانی خون‌آلود به دوربین می‌نگرد.

رایت در این مورد نوشت: به عنوان آخرین جمعه، فیلمبرداری فصل نهایی «خانه پوشالی» به پایان رسید. کار با مجموعه عوامل این فیلم از عوامل پشت صحنه تا هنرپیشگان برایم لذت و شادی مطلق بود. ما در این پروژه یک خانواده بودیم و دلمان برای این عوامل تنگ خواهد شد. مجموعه‌ای که سرشار از شادی و لبخند بود.

فصل ششم «خانه پوشالی» اما بدون «کِوین اسپِیسی» (در نقش رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و همسر «کلر آندروود») در هشت قسمت فیلمبرداری شد، چرا که شبکه «نت فلیکس» پس از رسوایی جنسی این بازیگر با او قطع همکاری کرد.

مایکل کِلی، جِین اَتکینسن، پاتریشیا کلارکسن، کانستَنس زیمر،‌ دِرِک سیسیل، کمبِل اسکات و بوریس مک‌گیوِر در کنار دایان لِین، گرِگ کینیر و کادی فِرن در فصل ششم «خانه پوشالی» ایفای نقش کردند.

انتظار می‌رود فصل ششم «خانه پوشالی» توسط کمپانی «نت‌فلیکس» در پاییز سال جاری منتشر شود.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *