انصراف محمداسماعیل سعیدی از سفر روسیه

[ad id='39844']

[quote]عضو فراکسیون نمایندگان ولایی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و فشاری که به مردم می‌آید، انسان وجدانش قبول نمی‌کند که این مسائل را مشاهده کرده و آنگاه با پول بیت المال به مسکو برود،[/quote]

محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز و عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای از حضور در مسابقات جام جهانی روسیه اعلام انصراف کرد.

وی با اشاره به نشست کمیسیون فرهنگی مجلس برای قرعه‌کشی اعزام به جام جهانی، یادآور شد: بنده در این نشست حضور نداشتم اما قرعه کشی انجام شد و بعدا به من گفتند شما در قرعه کشی نامتان درآمده و باید برای تماشای جام جهانی به روسیه بروید.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و فشاری که به مردم می‌آید، انسان وجدانش قبول نمی‌کند که این مسائل را مشاهده کرده و آنگاه با پول بیت المال به مسکو برود، لذا بنده انصراف خودم را اعلام می‌کنم و برای جام جهانی را درصورت لزوم از خانه‌‌ام تماشا می‌کنم.

اسامی نمایندگان مجلسی که به جام جهانی فوتبال می‌روند

۷ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است به دعوت وزارت ورزش و جوانان برای تماشای جام جهانی عازم روسیه شوند که یک نفر از این سفر انصراف داد.

تاکنون غلامرضا کاتب نماینده گرمسار (فراکسیون مستقلان ولایی)، پروانه سلحشوری نماینده تهران (فراکسیون امید) و محمدعلی وکیلی نماینده تهران (فراکسیون امید) از طرف کمیسیون فرهنگی به وزارت ورزش و جوانان معرفی شده‌اند.

رحیم زارع نماینده آباده (فراکسیون مستقلان ولایی)، همایون یوسفی نماینده اهواز (فراکسیون امید) و علی اصغر یوسف‌نژاد نماینده ساری (فراکسیون امید) هم از طرف فراکسیون ورزش مجلس به وزارتخانه مذکور معرفی شده اند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *