عبور فروش فیلم همه می دانند از ۵ میلیون دلار

[ad id='39844']

[quote]. جدیدترین ساخته اصغر فرهادی در کمتر از یک ماه به فروش ۵.۱۲ میلیون دلار رسیده است. این فیلم اسپانیایی زبان به تازگی در کشور بلژیک اکران شده است و قرار است در آینده‌ای نزدیک در کشورهای آرژانتین، اسپانیا، روسیه و آلمان نیز اکران شود. [/quote]

 

فیلم همه می دانند به کارگردانی اصغر فرهادی و با بازی پنه لوپه کروز و خاویر باردم پس از نمایش در جشنواره کن به صورت عمومی در چهارصد سینمای فرانسه اکران خود را آغاز کرد. این فیلم حالا پانصد و بیست سالن در اختیار دارد. جدیدترین ساخته اصغر فرهادی در کمتر از یک ماه به فروش ۵.۱۲ میلیون دلار رسیده است. این فیلم اسپانیایی زبان به تازگی در کشور بلژیک اکران شده است و قرار است در آینده‌ای نزدیک در کشورهای آرژانتین، اسپانیا، روسیه و آلمان نیز اکران شود. حق پخش فیلم همه می‌دانند نیز تاکنون به کشورهایی چون اتریش، ژاپن، چین، یونان، هنگ کنگ، مجارستان، لهستان، جمهوری چک، اسلواکی، سوئیس، تایوان، ترکیه، صربستان، منطقه بالتیک، اسکاندیناوی و امریکای لاتین فروخته شده است.

فیلم همه می‌دانند در رابطه با بازگشت یک زن به‌نام کارولینا به زادگاهش و درگیرشدن او با اتفاقاتی است. در این فیلم بازیگران نام‌آشنایی چون خاویر باردم، پنه لوپه کروز و ریکاردو دارین حضور دارند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به ادوارد فرناندز، باربارا لنی، الویرا مینگز، ایما کوئستا، روژه کاسا مایور و رامون باره‌آ اشاره کرد. در دیگر اخبار، اصغر فرهادی مدتی پیش دررابطه با اکران همه می‌دانند در ایران صحبت کرده بود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *