معرفی و نقد سریال انیمیشن Big Hero 6 (6 قهرمان بزرگ)

[ad id='39844']

[quote]عوامل تولید و ساخت مجموعه Big Hero 6: The Series به‌شدت در حال تلاش هستند تا ماجراجویی‌های بسیار هیجان‌انگیزی را برای شخصیت‌های اصلی داستان یعنی هیرو هامادا، دوست صمیمی او بیمکس و همچنین بقیه اعضای تیم ۶ قهرمان بزرگ خلق کنند. اعضای این تیم قهرمانی قرار است در کنار یکدیگر سفر و ماجراجویی خود را در شهری در آینده به نام سان فرانسوکیو ادامه دهند.[/quote]

انیمیشن سریالی Big Hero 6

(۶ قهرمان بزرگ: سری) در ماه ژوئن پخش خود را در شبکه دیزنی چنل (Disney Channel) آغاز می‌کند. براساس گزارش‌های منتشر شده جدید، این انیمیشن سریالی پیش از آنکه کار خود را به‌طور منظم آغاز کند، قرار است در تاریخ ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) و همچنین ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) به‌صورت یک رویداد آخر هفته‌ای، در ساعت ۹:۰۰ صبح به وقت محلی، در پلتفرم‌های Disney Channel ،DisneyNow و Disney Channel VOD برای مخاطبان پخش شود. بعد از پخش اولین قسمت‌ها در این روزهای مشخص‌شده آخر هفته‌ای، سریال روند طبیعی و منظم خود را در پیش می‌گیرد و تا ماه سپتامبر (شهریور)، قسمت‌های جدید آن در روز‌های شنبه به روی آنتن می‌رود. 

مارک مک‌کورکل و همچنین باب اسکولی که تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه هستند، در طی گفتگوی کوتاهی، اینگونه درباره انیمیشن ۶ قهرمان بزرگ: سری صحبت کردند:

عوامل تولید و ساخت مجموعه Big Hero 6: The Series به‌شدت در حال تلاش هستند تا ماجراجویی‌های بسیار هیجان‌انگیزی را برای شخصیت‌های اصلی داستان یعنی هیرو هامادا، دوست صمیمی او بیمکس و همچنین بقیه اعضای تیم ۶ قهرمان بزرگ خلق کنند. اعضای این تیم قهرمانی قرار است در کنار یکدیگر سفر و ماجراجویی خود را در شهری در آینده به نام سان فرانسوکیو ادامه دهند. ما اصلا نمی‌توانیم صبر کنیم تا زمان پخش این سریال برسد و بینندگان، این ماجراجویی خنده‌دار و جذاب را که ما برای آنها در نظر گرفتیم تماشا کنند.

داستان انیمیشن Big Hero 6: The Series براساس نسخه سینمایی این قصه یعنی انیمیشن Big Hero 6 (6 قهرمان بزرگ)، اثر تحسین‌شده و برنده جایزه اسکار کمپانی والت دیزنی انیمیشن استودیوز (Walt Disney Animation Studios) است. در این انیمیشن سریالی ما شاهد ادامه ماجراجویی‌ها و رابطه دوستانه شخصیت ۱۴ ساله و نابغه تکنولوژی یعنی هیرو هامادا خواهیم بود؛ مهربانی و دلسوزی‌های او، ربات سفید رنگ او یعنی بیمکس و همچنین دوست‌های وفادار و خوب دیگر او یئن واسابی، هانی لمون، گو گو و فِرِد که با یکدیگر تیم افسانه‌ای ابرقهرمانانه‌ای به نام ۶ قهرمان بزرگ را تشکیل می‌دهند. آنها با کمک وسایل و تکنولوژی‌های فوق پیشرفته‌ای ماجراجویی‌های جذاب خود را آغاز می‌کنند و سعی دارند که شهر خود را از دست مجموعه‌ای از شخصیت‌های شروری که از نظر علمی پیشرفته هستند، نجات دهند. هیرو در زندگی عادی و روزمره خود، با چالش‌های علمی نسبتا ترسناک و همچنین آزمون‌های اجتماعی به‌عنوان عجایب جدید موسسه فناوری سان فرانسوکیو (San Fransokyo Institute of Technology) روبه‌رو می‌شود.

مایا رودولف صداپیشه شخصیت خاله کَس، رایان پاتر صداپیشه شخصیت هیرو هامادا، اسکات ادسیت صداپیشه شخصیت بیمکس، بروکس ویلن صداپیشه شخصیت فِرِد، جمی چانگ صداپیشه شخصیت گو گو، آلن تودیک صداپیشه شخصیت الیستیر کری، کاری پیتن صداپیشه شخصیت واسابی، جنسیس رودریگز صداپیشه شخصیت هانی لمون، دیوید شونسی صداپیشه شخصیت هیث کلیف (خدمتکار خانواده فرد) و همچنین نویسنده افسانه‌ای کتاب‌های کمیک کمپانی مارول کامیکس یعنی استن لی محبوب صداپیشه شخصیت پدر فرد، هنرمندانی هستند که حضورشان در این مجموعه تایید شده و قرار است در تیم صداپیشگان این سریال قرار گیرند. جنیفر لوئیس صداپیشه شخصیت پروفسور گرنویل (رهبر یک برنامه رباتیکی جدید)، هیلی تیجو صداپیشه شخصیت کارمی (دانشجو رشته بیولوژی)، اندرو اسکات صداپیشه شخصیت اوباکه (شخصیت شرور داستان) و اندی ریکتر صداپیشه شخصیت گلوبی/دیبز از جمله هنرمندان جدیدی هستند که تازه به این تیم اضافه شده‌اند و قرار است از صداپیشگان این مجموعه باشند. 

علاوه بر مارک مک‌کورکل و همچنین باب اسکولی، نیک فیلیپی، برنده جایزه امی هم قرار است به‌عنوان یکی از تهیه کنندگان اجرایی در این پروژه حضور داشته باشد. نیک فیلیپی همچنین علاوه بر تهیه کنندگی اجرایی، نقش ناظر تولید یا ناظر کارگردانی را هم بر عهده دارد. این انیمیشن سریالی ساخته کمپانی Disney Television Animation است و از قوانین مرتبط با رده‌های سنی شبکه‌های تلویزیونی هم پیروی می‌کند. این انیمیشن سریالی دارای رده بندی سنی TVY7-FV است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *