با بن برفمن وکیل هاروی واینستین آشنا شوید

[ad id='39844']

[quote]برفمن معتقد است تعدادی از چهره های مشهوری که ادعا می کنند واینستین آنها را آزار داده، تهمت می زنند.[/quote]

بن برفمن وکیل هاروی واینستین

«برفمن» ۶۹ ساله، در سال ۲۰۱۱ وکیل «دومینیک استروس-کان» دیپلمات فرانسوی و رئیس سابق صندوق بین المللی پول بود که به تلاش برای تجاوز جنسی به مستخدم یک هتل متهم شده بود. او در این پرونده، برنده شد.آقای «برفمن»، همچنین وکالت «پاف ددی» ، رپر آمریکایی را بر عهده داشت زمانی که او در جریان تیراندازی در یک کلوپ شبانه در سال ۱۹۹۹ به داشتن سلاح و دادن رشوه متهم شد. «برفمن» در این پرونده هم پیروز شد.هر چند اتهامات هاروی واینستین، به مراتب سنگین تر است، «برفمن» معتقد است موکلش، قربانی ماه ها پوشش خبری غیر منصفانه رسانه ها شده است.

هاروی واینستین در روز بیست و پنجم ماه مه خودش را تحویل پلیس داد.

«برفمن» همان زمان در گفتگو با خبرنگاران گفت: «واینستین مخترع پیشنهاد رابطه جنسی رئیس به مرئوس در هالیوود نیست و کار من دفاع از رفتار کسی نیست.»او تأکید کرد که از جنایت تجاوز جنسی حمایت نمی کند ولی اینکه کسی را به اشتباه به این جرم متهم کنند به همان اندازه آزاردهنده است.

برفمن معتقد است تعدادی از چهره های مشهوری که ادعا می کنند واینستین آنها را آزار داده، تهمت می زنند.

«بن برفمن» در یک خانواده ارتدکس یهودی در بروکلین نیویورک به دنیا آمد.

او تحصیل کرده دانشکده حقوق دانشگاه «اوهایو» است. یکی از تاکتیکهای مشهور او، درگیر کردن رسانه ها با پرونده است. «برفمن» با مصاحبه های خبری سعی می کند روی اذهان عمومی تأثیر بگذارد.او اعتراف می کند که برای هر پرونده پول خیلی زیادی می گیرد ولی معتقد است بابت هر یک سنت که به دست می آورد، تلاش می کند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *