لیست خرید تراکتورسازی در لیگ ۹۷-۹۸

[ad id='39844']

[quote]به هر حال تیم تراکتورسازی علاوه بر این باید چند بازیکن سهمیه آزاد هم به خدمت بگیرد تا بتواند فهرست نفرات خود را برای فصل بعد تکمیل کند که این کار هم با توجه به کمبود بازیکنان آزاد سخت و دشوار است.[/quote]

.
تیم تراکتورسازی مدتی پیش به بخش خصوصی واگذار شد و محمد رضا زنوزی مالکیت این تیم تبریزی برعهده گرفت. زنوزی بعد از اینکه مالک تراکتورسازی شد قول داد که یک مربی طراز اول دنیا و بازیکنان مطرح را برای فصل جدید به خدمت بگیرد. زنوزی خیلی سریع رضا مهاجری سرمربی سابق پدیده را به عنوان مدیر فنی تیم تراکتورسازی انتخاب کرد تا او مسئولیت جذب بازیکنان جدید را عهده دار شود. نکته قابل توجه این است تراکتورسازی هنوز سرمربی جدید خود را انتخاب نکرده است اما مسئولان این باشگاه چند بازیکن را بدون نظر سرمربی جدید تیم جذب کردند.
به هر حال جذب بازیکنان جدید بدون تایید سرمربی می تواند در آینده برای تراکتورسازان مشکل ساز شود اما تراکتورسازی ها مدعی هستند که سرمربی جدید این تیم خارجی است و شناختی از بازیکنان ایرانی ندارد تا خودش برای به خدمت گرفتن نفرات دست به کار شود. تیم تراکتورسازی محدودیت بزرگی در نقل و انتقالات دارد و طبق قانون فقط می تواند ۶ بازیکن لیگ برتری و ۴ بازیکن خارجی( ۱ بازیکن سهمیه آسیایی) جذب کند وبا توجه به اینکه ۲ ستاره این تیم از جمله محمد ابراهیمی و ایران پوریان از این تیم جدا شدند و فاخر تهامی و عارف آغاسی هم با پایان خدمت سربازی خود به تیم های سابق خود بازگشتند و ۵، ۶ بازیکن پایه این تیم در حد بزرگسالان نیستند، بنابراین این تیم ۱۱ بازیکن اصلی در اختیار ندارد و برای تکمیل لیست نفرات خود با مشکل جدی روبرو است.
به هر حال تیم تراکتورسازی علاوه بر این باید چند بازیکن سهمیه آزاد هم به خدمت بگیرد تا بتواند فهرست نفرات خود را برای فصل بعد تکمیل کند که این کار هم با توجه به کمبود بازیکنان آزاد سخت و دشوار است. البته تراکتورسازی ها تلاش خود را می کنند تا بازیکنان سرباز فعلی خود را حفظ کنند تا برای فصل بعد با کمبود بازیکن مواجه نشوند. عقد قرارداد بلندمدت با بازیکنان هم جز سیاست های زنوزی در فصل نقل و انتقالات است و او این کار را در باشگاه گسترش فولاد هم انجام داد و با این کار توانست از انتقال داریوش شجاعیان به باشگاه استقلال ۱/۵ میلیارد تومان درآمد زایی کند. بازیکنانی که تاکنون به تیم تراکتورسازی پیوستند به شرح ذیل هستند؛ محسن فروزان دروازه بان سابق تیم فوتبال پارس جنوبی جم اولین خرید تراکتورسازی در نقل و انتقالات است و مسئولان این تیم تبریزی با این دروازه بان قرارداد ۳ ساله بستند. فروزان سابقه بازی در تیم های پگاه گیلان، ملوان بندرانزلی، داماش گیلان، گسترش فولاد، تراکتورسازی، استقلال تهران، سیاه جامگان(قرضی)، راه آهن، خونه به خونه، صبای قم و پارس جنوبی جم دارد. همچنین او دروازه بان تیم ملی نوجوانان، جوانان ، امید و بزرگسالان هم بوده است
فروزان فصل موفقی در درون دروازه پارس جنوبی جم داشته است و قصد دارد در تیم فوتبال تراکتورسازی هم عملکرد درخشانی داشته باشد. علیرضا نقی زاده نقی زاده دومین خرید تراکتورسازی برای فصل هجدهم است که با این تیم تبریزی قرارداد ۳ ساله بسته است. این بازیکن سابقه بازی در تیم های فوتبال تراکتورسازی، سیاه جامگان مشهد و گسترش فولاد دارد و در ترکیب تیم های ملی جوانان و امید نیز حضور داشته است.   نقی زاده بعد از مدتی به تیم سابق خود بازگشته است و قصد دارد در این تیم بدرخشد. محمد طیبی طیبی سومین خرید تیم تراکتورسازی محسوب می شود که این بازیکن با این تیم تبریزی قرارداد ۲ ساله منعقد کرده
طیبی مدافع سابق تیم های القطر قطر و پارس جنوبی جم است که مسئولان تراکتورسازی با جذب این بازیکن قصد دارند خط دفاع خود را برای فصل جدید تقویت کنند. اکبر ایمانی در حالی که گفته می شود که به احتمال زیاد اکبر ایمانی به تراکتورسازی می پیوندد و حتی این بازیکن در صفحه اجتماعی حضورش در این تیم تبریزی را تایید و تیم ذوب آهن هم برایش آرزوی موفقیت کرده است اما ، تراکتورسازی با وجود کیانی و مهدی پور نیازی به جذب بازیکن در پست هافبک ندارد و قرار است یک مدافع راست، یک هافبک رو به جلو و یک مدافع وسط جذب شوند.
صادقیان فصل گذشته در تیم فوتبال عثمانلی اسپور ترکیه بازی کرده است و اکنون یکی از گزینه های خرید تراکتورسازی محسوب می شود با توجه به اینکه صادقیان در لیگ ترکیه بازی کرده است در صورت پیوستن به تراکتورسازی جزء سهمیه لیگ برتری این تیم تبریزی محسوب نمی شود.
جهان نریمان جهان فصل گذشته در تیم گسترش فولاد بازی می کرد و در طول ۴ بازی یک گل هم برای این تیم تبریزی نزند تا بدترین سال فوتبالی خود را در این تیم به ثبت برساند. اگر او به تراکتورسازی بپیوندد دومین انتقال بازیکن از گسترش فولاد به تراکتورسازی به حساب می آید. قرارداد باشگاه تراکتورسازی باشگاه تراکتورسازی تبریز اسامی بازیکنان تراکتورسازی تبریز اخبار سروش رفیعی رفیعی فصل گذشته در تیم الخور قطر بازی کرده است و اکنون هم قراردادش با این تیم قطری به پایان رسیده است و در تفکرات سرمربی این تیم قطری جایی ندارد. رفیعی از چند تیم لیگ برتری از جمله پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی برای فصل بعد پیشنهاد دارد و قرار است به زودی تکلیف خود را مشخص کند.
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *