زمان پخش فصل سوم Thirteen Reasons Why (13 دلیل برای اینکه)

[ad id='39844']

[quote]با اینکه فصل اول سریال Thirteen Reasons Why با استقبال منتقدان روبه‌رو شد؛ اما فصل دوم با واکنش‌ها و نقدهای منفی منتقدان مواجه شده است.[/quote]

 

 

فصل سوم Thirteen Reasons Why

تنها پس از کمتر از سه هفته از انتشار فصل دوم این سریال که با یک کلیف‌هنگر به پایان رسید، حال این شبکه از تمدید سریال ۱۳ دلیل که چرا برای فصل سوم خبر داده است. مانند دو فصل گذشته، فصل سوم سریال Thirteen Reasons Why نیز قرار است در ۱۳ قسمت تولید شود که در حال حاضر مراحل پیش از تولید خود را سپری می‌کند. نتفلیکس اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فصل سوم این سریال از اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ از این شبکه استریم منتشر می‌شود. همچنین در تیزر منتشر شده، تنها شاهد باز شدن قفل یکی از قفسه‌های مدرسه لیبرتی هستیم و اطلاعات بیشتری از فصل سوم سریال فاش نمی‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید:

برایان یورکی، شورانر دو فصل اول، برای ساخت و نوشتن فیلمنامه فصل سوم سریال Thirteen Reasons Why باز خواهد گشت. فصل اول این سریال براساس رمانی به همین نام اثر جی آشر تولید شده بود؛ اما فصل دوم این سریال براساس داستانی از برایان یورکی ساخته و منتشر شده است؛ موردی که درباره فصل سوم هم صدق می‌کند. با اینکه فصل اول سریال Thirteen Reasons Why با استقبال منتقدان روبه‌رو شد؛ اما فصل دوم با واکنش‌ها و نقدهای منفی منتقدان مواجه شده است. با این حال، کاربران شبکه نتفلیکس از فصل دوم این سریال استقبال بسیار خوبی کرده‌اند. همچنین می‌دانیم که کاترین لانگفورد، بازیگر نقش هانا بیکر در فصل سوم سریال Thirteen Reasons Why باز نخواهد گشت.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *