معرفی و نقد فیلم مردعنکبوتی: سفر علمی” (Spider-man Field Trip)

[ad id='39844']

[quote]در طول فیلم ما با دانش آموزی جدید آشنا میشیم که رقابت تنگاتنگی با پیتر پیدا می کنه! او «الیستار اسمایت» هستش و نابغهٔ کار با تکنولوژیه و سعی داره توجهات رو از پیتر به سمت خودش جلب کنه همچنین گفته شده آدم دغل بازیه و برای انجام این کار دوستان پیتر رو علیهش می شوراند.[/quote]

 

فیلم مردعنکبوتی: سفر علمی” (Spider-man Field Trip)

پیش به سوی لندن!

همونطور که قبلا اشاره کردیم، دنباله بازگشت به خانه قراره در خارج از نیویورک رخ بده و به همین استناد این اطلاعات می گوید اکثر اتفاقات فیلم در لندن رخ میدهد. پیتر در کنفرانسی از صنایع استارک شرکت می کنه و در اون میشل/ام.جی، ند، لیز، فلش تامپسون، زن عمو می و دانش آموزان دیگر نیز حضور دارند! همچنین گفته میشه گوئینت پالترو در فیلم حضوری افتخاری داشته باشه و به عنوان پپر پاتسی که ریاست کل صنایع استارک رو بدست گرفته دیده بشه!

 

میستریو دزد چیره دست!

لو دهندهٔ این اطلاعات گفته میستریو دشمن اصلی این فیلمه و اون رو یک سارق جهانی و استاد حیله گری و توهم خوانده همچنین دزد اصلی اون اختراع استارک، میستریو بوده. درخواست این دزدی رو هم یک کارفرمای مرموز داده! (در ادامه بهش می رسیم)

حالا سوال اصلی اینه که آیا ما میستریو رو با ظاهر معروف خودش یعنی شنل و کلاه فضانورد مانندش می بینیم یا خیر؟ ظاهرا قراره ما با همون شکل و شمایل معروف ببینیمش اما قرار نیست در کل فیلم به این شکل ظاهر بشه!

 

زن عنکبوتی!

شایعات زیادی مبتنی بر حضور «جسیکا درو» در این فیلم وجود داشته و اذعان داشته که او از زنان اغواگره فیلمه! اما بعید به نظر می رسه که ما او رو با هویت زن عنکبوتی ببینیم! با توجه به اطلاعات لو رفته؛ ما ایشون رو در هیبت یکی از ماموران MI6 (سازمان اطلاعات مخفی بریتانیا) که به دنبال دستگیر کردن میستریو هست، می بینیم. همین باعث میشه او مجبور به همکاری با مردعنکبوتی بشه.

در طول فیلم او هیچ قدرت فوق بشری نداره اما مهارت زیادی در مبارزه کردن داره! (مثل بلک ویدو)

 

قاتل عنکبوت!

در طول فیلم ما با دانش آموزی جدید آشنا میشیم که رقابت تنگاتنگی با پیتر پیدا می کنه! او «الیستار اسمایت» هستش و نابغهٔ کار با تکنولوژیه و سعی داره توجهات رو از پیتر به سمت خودش جلب کنه همچنین گفته شده آدم دغل بازیه و برای انجام این کار دوستان پیتر رو علیهش می شوراند.

البته ناگفته نماند که پدر او نیز در فیلم حضور داره؛ «اسپنسر اسمایت» از کارکنان صنایع استارکه. پس میشه گفت ما در آینده دشمنی این شخصیت با مردعنکبوتی رو خواهیم دید!

 

حضور دشمنان قبلی

همونطور که در اینجا خبر دادیم قراره شاهد بازگشت برخی از شخصیت های قسمت قبل باشیم. با توجه به این اطلاعات والچر و مک گارگن (عقرب) در این فیلم نقش کوچکی دارند. مک گارگن قراره برای همون کسی که میستریو رو برای دزدی صنایع استارک استخدام کرده بود، کار کنه و در طول فیلم مشخص میشه اون شخص مرموز سعی داره از هویت مخفی مردعنکبوتی باخبر بشه و برای این کار پیش والچر میره! پس این احتمال وجود داره برای به حرف آوردن او از «لیز» استفاده کنه!

 

فرد مرموزی که میستریو رو استخدام کرده کیست؟

سوال اصلی اینه که بالاخره، این فرد مرموزی که لو دهنده اطلاعات مدام بهش اشاره می کنه کیه؟ خب، از قرار معلوم خود این شخص هم نمی دونه او کیه اما گفته او یکی از دشمنان بزرگ و برجسته مردعنکبوتی در دنیای کمیکه و در این فیلم نقش کوچکی داره!

نکته اصلی و مهمی که در این اطلاعات بهش اشاره شده اینه که مارول و سونی دنبال یک بازیگر درجه یک و معروف برای این نقش هستند و جزئیات بیشتری از انتخاب بازیگر و نامش منتشر نمی کنند چون قراره یک سورپرایز بزرگ برای فیلم بعدی باشه.

 

شش خبیث

لو دهنده این اطلاعات تایید کرده که مارول واقعا می خواهد برای شش خبیث زمینه سازی کند اما گفته لزوما در فیلم سوم این اتفاق نمی افتد! منطقی هم هست مارول مثل سونی در انجام این کار عجله نمی کنه و نمیاد مثل مردعنکبوتی شگفت انگیز ۲ کل فیلم رو تحت شعاع شش خبیث قرار بده!

با توجه به این اطلاعات ما از حضور سه نفر از شش خبیث اطمینان داریم: والچر، عقرب و میستریو!

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *