تصاویر بازی دویل می کرای ۵ – ۲۰۱۸

[ad id='39844']

[quote]اما اکنون حمله تازه‌ای از سوی شیاطین آغاز شده است و آخرین امید بشریت سه شکارچی شیاطین هستند که هر یک از آن‌ها روش خاص خود را دارند. این سه شکارچی شیاطین که به‌واسطه سرنوشت و عطش‌شان نسبت به انتقام، متحد شده‌اند، برای بقا لازم است با شیاطین مبارزه کنند.[/quote]

بازی جدیدی از این سری اکشن در فصل بهار سال ۲۰۱۹ برای کنسول Playstation 4، کنسول Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. بازی تمامی ویژگی‌های مثبت خود مانند اکشن غنی که مشخصه مجموعه Devil May Cry است و شخصیت‌های افسانه‌ای و اورجینالی که به‌واسطه آن‌ها سری مذکور در بین عموم شناخته می‌شود، دربر خواهد گرفت. هیدکی ایتسونو، کارگردان بازی‌های Devil May Cry 2 ،Devil May Cry 3: Dante’s Awakening و Devil May Cry 4 و تیم اصلی سازنده مجموعه، باری دیگر برای ساخت هیجان‌انگیز‌ترین، پیشرفته‌ترین و دیوانه‌وار‌ترین تجربه اکشن نسل فعلی متحد شده‌اند.

از زمانی که اولین دسته از جهنمیان پا روی زمین گذاشتند، سال‌ها می‌گذرد، اما اکنون حمله تازه‌ای از سوی شیاطین آغاز شده است و آخرین امید بشریت سه شکارچی شیاطین هستند که هر یک از آن‌ها روش خاص خود را دارند. این سه شکارچی شیاطین که به‌واسطه سرنوشت و عطش‌شان نسبت به انتقام، متحد شده‌اند، برای بقا لازم است با شیاطین مبارزه کنند.

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *