معرفی کامل بازی Gears of War 5-2018

[ad id='39844']

[quote]در این بازی می‌‌توانید علاوه بر حالت‌ تک نفره، بازی را در حالت‌های چند نفره محلی به‌صورت split-screen و چند نفره آنلاین انجام دهید.[/quote]

 خلاصه داستان

جهان در حال فرو ریختن است. وابستگی بشریت به تکنولوژی باعث سقوط آن‌ها شده است و دشمنان برای نابودی نجات یافتگان، در حال متحد شدن هستند. شما در این بازی باید در نقش کیت به بزرگ‌ترین و زیباترین دنیای Gears سفر کنید و ریشه‌های Locustها را پیدا کنید، در کنار تیم‌تان مبارزه کنید و از چیزی که باقی مانده‌است محافظت کنید.

 

هیچوقت تنها نجنگید: در این بازی می‌‌توانید علاوه بر حالت‌ تک نفره، بازی را در حالت‌های چند نفره محلی به‌صورت split-screen و چند نفره آنلاین انجام دهید. علاوه بر این شما می‌توانید با قابلیت cross-play با دوستان‌تان بین پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی سی بازی کنید.

در جهان Sera گشت و گذار کنید: از میان رودخانه‌های یخی عبور کنید، در بیابان‌ها حرکت کنید و وارد خرابه‌هایی در عمق زمین شوید تا در بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین دنیای مجموعه Gears of War که تاکنون ساخته شده است، گشت و گذار کنید.

نمایش جلوه‌های بصری: تمامی حالت‌های بازی را با کیفیت ۴K Ultra HD و با قابلیت HDR و با نرخ فریم فوق‌العاده ۶۰ فریم بر ثانیه بازی کنید.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *