معرفی نسخه بازسازی شده بازی رزیدنت اویل ۲

[ad id='39844']

[quote]این نکته که کپکام پس از ۲۰ سال نتوانسته نسخه شایسته ای از این سری بازی های محبوب ارائه کند و متوسل به یک ریمیک از ورژن های قدیمی شده است ماجرا را عجیب تر می کند. [/quote]

Resident Evil 2

در جریان کنفرانس کمپانی سونی در E3 2018 شاهد نمایش بازی پرطرفدار رزیدنت اویل ۲ بودیم. این نسخه فقط یک ریمستر از این شاهکار دنیای سرگرمی نبود و پس از رونمایی متوجه شدیم که با یک ریمیک یا همان بازسازی درست و حسابی طرف هستیم.

علاوه بر گرافیک بازی و بافت ها، گیم پلی بازی نیز دوباره طراحی شده و لئون اس کندی و کلیر ردفیلد در شهر راکون سیتی که پر از زامبی های ترسناک است این بار در قاب یک بازی نسل هشتمی قرار گرفته اند.

بدون شک بازسازی بازی های پرطرفدار قدیمی اگر به شکل مناسبی انجام شود جالب خواهد بود. اما این نکته که کپکام پس از ۲۰ سال نتوانسته نسخه شایسته ای از این سری بازی های محبوب ارائه کند و متوسل به یک ریمیک از ورژن های قدیمی شده است ماجرا را عجیب تر می کند. هرچند نسخه هفتم اویل شرایط بهتری نسبت به سایر نسخه های چند سال اخیر داشت و تا حدودی نظر گیمرها و منتقدان را جلب کرد اما هرگز به موفقیت های نسخه های ابتدایی نزدیک نشد.

 

تریلر بازی

 

گیم پلی بازی

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *