نتفلیکس فصل چهارم سریال لوسیفر را می سازد

[ad id='39844']

[quote]سریال Lucifer بر پایه یک سری کمیک بوک از کمپانی DC Comics به همین نام ساخته شده، و روایتگر ماجراجویی های شیطان است، که بطور ناگهان تصمیم میگیرد جهنم را ترک کند چون در آنجا خوشحال نیست، [/quote]

فصل چهارم سریال پرطرفدار Lucifer بطور رسمی توسط Netflix برداشته شد. این اتفاقی در حال رخ داد که یک کمپین اجتماعی بزرگ برای نجات لوسیفر ایجاد شد، و همانطور که انتظار می رفت به موفقیت رسید. بنابراین با خنده می گوییم: فصل چهارم سریال Lucifer ساخته می شود!

بعد از جریان لغو Lucifer، کمپانی Warner Bros. TV با شبکه های مختلفی برای روی آنتن بردن فصل چهارم این سریال وارد مذاکره شد، از جمله شبکه های کابلی و سرویس های استریم. طبق گزارش تازه ددلاین چند خریدار مختلف برای برداشتن این ابراز علاقه کردند اما در نهایت سرویس استریم مشهور Netflix حقوق آن را برای خودش خرید. البته هنوز در مورد زمان تولید یا انتشار فصل چهارم سریال Lucifer حرفی زده نشده، اما همین که می داینیم فصل جدیدی در کار است خودش خبری عالی محسوب می شود.

سریال Lucifer بر پایه یک سری کمیک بوک از کمپانی DC Comics به همین نام ساخته شده، و روایتگر ماجراجویی های شیطان است، که بطور ناگهان تصمیم میگیرد جهنم را ترک کند چون در آنجا خوشحال نیست، پس به لس آنجلس نقل مکان می کند تا به زندگی در کنار انسانهای فانی بپردازد به امید درک بهتر آنها. جالب اینجاست که ما نتفلیکس را بیشتر بخاطر پخش سریال های مارولی می شناسیم، اما این بار قرار است یک سریال از ﺩﯼﺳﯽ را روی آنتن ببرد!!

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *