رابرت دنیرو در فیلم اختصاصی جوکر

[ad id='39844']

[quote]فیلم Joker لزوما قرار نیست داستان کمیک را روایت کند و احتمالا داستان آن کاملا خارج از کمیک و مستقل خواهد بود که با توجه به اتفاقات فیلم منطقی به نظر می‌رسد.[/quote]

 

طبق اطلاعاتی که گروه ThatHashtagShow منتشر کرده است، فیلم مستقل جوکر نه تنها قرار است دنیای سینمایی مستقل خود را داشته باشد، بلکه ممکن است یک دنیای کاملا جدید که در آن این ابرشرور مثل یک اسطوره است، برای شخصیت جوکر ایجاد شود. این در واقع احتمالا این معنی را می‌دهد که فیلم Joker لزوما قرار نیست داستان کمیک را روایت کند و احتمالا داستان آن کاملا خارج از کمیک و مستقل خواهد بود که با توجه به اتفاقات فیلم منطقی به نظر می‌رسد. همچنین گفته می‌شود که رابرت دنیرو یکی از گزینه‌های مدنظر برادران وارنر برای بازی در یک نقش مکمل و کلیدی در فیلم جوکر است و همچنین اطلاعاتی از نقش‌های این فیلم برای استخدام بازیگر نیز منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید با این شخصیت‌ها بیشتر آشنا شوید:

پنی:

  • شخصیت مکمل زن، سفید پوست در بازه سنی ۶۰ تا ۷۴ سال.او از افراد پایین شهر است که روزگار جوانی بسیار جذاب بوده است و او هنوز هم همین احساس را در مورد خودش دارد. اما به تازگی سلامتی او دچار مخاطره شده و بالا رفتن سن باعث ایجاد بیماری‌های مختلف برای او شده است و او در یک آپارتمان کوچک در محله لوور ایست ساید به‌همراه پسرش که او را بزرگ کرده است و تنها برای استراحت به خانه می‌آید، زندگی می‌کند. او با کارفرمای سابق خود دچار مشکل شده است و نمی‌تواند قبول کند که این همان چیزی است که در زندگی‌اش به آن رسیده است.

گفته می‌شود که پنی ممکن است مادر جوکر باشد که در طول زندگی خود با بیماری روانی مبارزه کرده بود. همچنین گفته شده است که یک بازیگر جوان‌تر قرار است نقش پنی را بازی کند؛ اما نام این بازیگر اعلام نشده است.

سوفی دوموند: 

  • شخصیت مکمل زن در بازه سنی ۲۷ تا ۳۴ سال که یک بازیگر آفریقایی-آمریکایی یا لاتین قرار است آن را بازی کند. او زیبا نیست و برای او این موضوع بسیار سخت است. او یک مادر تنها است که در لوور ایست ساید زندگی می‌کند و تمام کاری را که می‌تواند انجام دهد، به بهترین شکل ممکن انجام داده است. او تلاش می‌کند تا شهر او را فرسوده نکند. او می‌داند که چه سیستمی در برابر او و مردمش در این جامعه قرار دارد و چطور این همه ناعدالتی برای همه آن‌ها وجود دارد. او فقط سعی می‌کند که از هر فرصتی برای استراحت استفاده کند.

موری فرانکلین:

  • شخصیت مکمل مرد، سفید پوست در بازه سنی ۶۵ تا ۷۵ سال.

اطلاعات بیشتری از شخصیت موری فرانکلین منتشر نشده است؛ اما گفته می‌شود که نقش این شخصیت را ممکن است رابرت دنیرو بازی کند و او گزینه اصلی برادران وارنر برای این نقش است.

راندال:

  • شخصیت مکمل مرد، سفید پوست در بازه سنی ۴۰ تا ۵۹ سال. او فکر می‌کند که عاقل‌ترین و آگاه‌ترین شخص در هر اتاق و مکان او است. او تلاش می‌کند که خود را به‌عنوان یک مربی و استاد برای همه معرفی کند، اما او در واقع تنها به دنبال خودنمایی است.

گری:

  • شخصیت مکمل مرد در بازه سنی ۳۰ تا ۴۹ سال. هرکسی می‌تواند این نقش را بازی کند. او بهترین دوست راندال و بسیار خوش‌تیپ است و با همکاران خود در محل کار بسیار دوست است. او یکی از افراد قابل احترام در فیلم به حساب می‌آید.

هویت وان:

  • شخصیت مکمل مرد در بازه سنی ۵۰ تا ۶۹ سال. هرکسی می‌تواند این نقش را بازی کند. او یک هتل‌دار بسیار باسابقه و با تفکرات قدیمی است که همه چیز را دیده است و یافتن یا قبول کردن چیزی توسط او بسیار سخت و دشوار است و او به هیچکس اهمیتی نمی‌دهد.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *