زمان پخش فصل چهارم سریال ریک و مورتی (Rick and Morty)

[ad id='39844']

[quote]هنوز زمان پخش فصل چهارم سریال Rick and Morty مشخص نیست؛ اما انتظار می‌رود که در طول سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ شاهد انتشار فصل چهارم این سریال انیمیشنی و کمدی مورد انتظار باشیم. [/quote]

 به نظر می‌رسد که فاصله انتشار بین فصل‌های جدید سریال ریک و مورتی قرار نیست مثل گذشته طولانی باشد. در مصاحبه با وب‌‌سایت Polygon، جاستین رویلند،‌ یکی از دو سازنده سریال Rick and Morty، گفت که او و دان هارمون،‌ دیگر سازنده سریال، آمادگی و هماهنگی بیشتری را نسبت به گذشته برای ساخت و انتشار قسمت‌های جدید این سریال انیمیشنی دارند. فاصله انتشار فصل دوم و سوم سریال Rick and Morty حدود ۱۸ ماه بوده است و حال هارمون و رویلند پس از یک تاخیر کوتاه به‌صورت مخفیانه در حال کار روی قسمت‌های جدید این سریال هستند. رویلند گفت:

ما می‌خواهیم که کیفیت قسمت‌ها خوب باقی بماند، اما همچنین ما می‌خواهیم که تلاش کنیم تا روند ساخت قسمت‌های جدیدتر را سریع‌تر از گذشته طی کنیم؛ زیرا ما سفارش ساخت تعداد زیادی قسمت‌ را در اختیار داریم که این توانایی ما را برای ساخت سریع‌تر آن افزایش می‌دهد. ما نمی‌خواهیم که فاصله بین فصل‌ها بیشتر و طولانی‌تر شود. ما قصد داریم که در زمان تعطیلات برنامه‌ریزی کنیم تا روند ساخت قسمت‌های جدید ادامه یابد.

هنوز زمان پخش فصل چهارم سریال Rick and Morty مشخص نیست؛ اما انتظار می‌رود که در طول سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ شاهد انتشار فصل چهارم این سریال انیمیشنی و کمدی مورد انتظار باشیم. جاستین رویلند و دان هارمون برای نوشتن فیلمنامه و ساخت سریال و جاستین رویلند، سارا چالک، کریس پارنل و اسپنسر گرمر، برای صداپیشگی شخصیت‌های سریال Rick and Morty در فصل‌های جدید آن باز خواهند گشت.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *