همه چیز درباره آزاده نامداری مجری جنجالی

[ad id='39844']

[quote]آزاده نامداری و سجاد عبادی در مهر ۱۳۹۴ باهم ازدواج کردند[/quote]

اه و دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است

آزاده نامداری به همراه فرزاد حسنی صبح روز پنجشنبه ۶ تیرماه ۱۳۹۲ با حضور در حسینیه جماران و بیت حاج حسن خمینی نوه بزرگوار امام راحل مراسم عقد خود را برگزار کردند. حاج حسن خمینی خطبه عقد این زوج هنری را قرائت فرمودند. 

آزاده نامداری و فرزاد حسنی

اما بعد از حدود یک سال در خرداد ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدند و در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه ای گشت.

آزاده نامداری و سجاد عبادی

آزاده نامداری و سجاد عبادی در مهر ۱۳۹۴ باهم ازدواج کردند

نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد. او مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می شد، وی با این برنامه به شهرت زیادی رسید.

وی همچنین سابقه اجرای برنامه ورزش امروز شبکه جام جم ۱، همچنین اجرای برنامه شب نشینی از شبکه جهانی جام جم، برنامه های مناسبتی، برنامه رادیو هفت و برنامه صبحی دیگر از شبکه آموزش را در کارنامه خود دارد.

او سال ۱۳۹۱ را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروزی، اجراء هر شب برنامه جنجالی خانمی که شما باشی را بر عهده داشت ولی به ناگاه خبری مبنی بر منع فعالیت وی، در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی پخش شد.

پس از نه ماه دوری از تلویزیون بالاخره نام او به عنوان نویسنده در برنامه پشت صحنه احسان علیخانی ظاهر شد.

با آغاز سال ۱۳۹۲ نامداری سری دوم برنامه خانمی که شما باشی را نویسندگی، مجری گری و تهیه کنندگی کرد. تا کنون پنج سری از برنامه خانمی که شما باشی از شبکه دوم سیما پخش گردیده است. در تاریخ ۲۵ مهر ماه در حالی که زمزمه ممنوع التصویری وی شایعه شده بود با حضور در در برنامه شب آدینه، رکورد آمار پیامکی صدا و سیمای مرکز استان همدان را شکست.

این مجری جوان در حالی از حضور خود در سال ۹۴ با ششمین سری از برنامه مستند خود با عنوان خانمی که شما باشی، در تلویزیون، خبر داده بود که یکبار دیگر برنامه اش توقیف شد در حالی که تیزرهای این برنامه از شبکه دو پخش شده بود.

نامداری در اولین تجربه بازیگری خود در فیلم سینمایی مالاریا به ایفای نقش پرداخت.

او همچنین کتابی در سال ۱۳۹۵، در قالب مجموعه داستانی کوتاه با همین نام توسط انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد. 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *