دلیل همکاری نکردن اصغرفرهادی با نتفلیکس

[ad id='39844']

[quote]شرکت Netflix یکی از مشتریان حق پخش آخرین ساخته اصغر فرهادی یعنی همه می‌دانند بود. حق پخش فیلم درنهایت به شرکت فوکوس فیچرز رسید.[/quote]

اصغر فرهادی چنین گفت:

درواقع کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. نتفلیکس و آمازون در حال ساخت سریال‌های عظیمی هستند که آن‌ها را دوست دارم و تماشا می‌کنم، اما می‌دانم این می‌تواند سینما را نابود کند. زمانی که درحال تماشای تلویزیون هستید فرصت فکر کردن و تحلیل کردن آنچه را که در حال روی دادن است ندارید و فقط یک تماشاچی هستید. آن‌ها قبلا به من پیشنهاد داده‌اند. نتفلیکس پیشنهاد سرمایه‌گذاری آخرین ساخته‌ام را داد که قبول نکردم و به آنها گفتم اگر زمانی خواستم سریال بسازم با شما صحبت می‌کنم، اما این سینماست و فیلم‌ها قرار است روی پرده بزرگ به نمایش گذاشته شوند. اگر فیلمم را به شما بدهم مشکل سرمایه‌گذاری نخواهم داشت، اما درنهایت فیلم در تلویزیون دیده می‌شود و من این فیلم را برای تلویزیون نساخته‌ام.

شرکت Netflix یکی از مشتریان حق پخش آخرین ساخته اصغر فرهادی یعنی همه می‌دانند بود. حق پخش فیلم درنهایت به شرکت فوکوس فیچرز رسید. جدیدترین ساخته فرهادی با بازی پنه لوپه کروز و خاویر باردم همچنین در کمتر از یک ماه به فروش پنج میلیون دلاری رسید.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *