زمان اکران فیلم روزی روزگاری در هالیوود تارانتینو

[ad id='39844']

[quote]شرکت سونی پیکچرز ۹ اوت ۲۰۱۹ را به‌عنوان تاریخ اکران این فیلم انتخاب کرده است. این تاریخ همزمان با پنجاهمین سال قتل شارون تیت است.[/quote]

نخستین تصویر از دو ستاره اصلی فیلم آقای تارانتینو، روزی روزگاری هالیوود، با حال و هوایی از مد و لباس دلچسب دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ منتشر شد. ، حکایت از ظهور نخستین نشانه‌های ساخته شدن یک فیلم “دو رفیق” مد آن سال‌ها، همانند بوچ کسیدی و ساندنس کید، نیش، استارسکی و هاچ، تندبولت و لایت فوت، قطار سیلوراستریک و… دارد.

خلاصه داستان

داستان فیلم تابستان ۱۹۶۹ و در اوج دوران هیپی‌گری در هالیوود روی می‌دهد. ریک دالتن (دی‌کاپریو) ستاره سابق سریال‌های وسترن و کلیف بوث (پیت) بدلکار و دوست قدیمی او دو شخصیت اصلی “روزی روزگاری در هالیوود” هستند. هر دو به‌سختی می‌کوشند در هالیوودی که دیگر برای آن‌ها آشنا نیست دوام بیاورند، اما دالتون یک همسایه بسیار معروف دارد… شارون تیت بازیگر (با بازی مارگو مارگو روبی). اتفاقات فیلم پیش از جنایت‌های خانواده مانسن و قتل شارون تیت روی می‌دهد که آن زمان همسر رومن پولانسکی کارگردان و هنگام مرگ هشت ماهه باردار بود.

 

مانسن به گروهی از پیروان خود دستور داد به ساکنان خانه‌ای در بخش بندیکت کانیونِ لس آنجلس حمله کنند، با این باور که خانه متعلق به یک تهیه‌کننده موسیقی است که پیش از این به او دست رد زده بود. در نهم اوت، چهار پیرو مانسن در چند ساعت با اسلحه و چاقو به طرزی وحشیانه، تیت ۲۶ ساله و چهار نفر دیگر را به قتل رساندن

 

روزی روزگاری در هالیوود (انگلیسی: Once Upon a Time in Hollywood) یک فیلم در سبک مهیج و معمایی به کارگردانی کوئنتین تارانتینو است که در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. از بازیگران آن می‌توان به لئوناردو دی‌کاپریو، آل پاچینو، برد پیت، و مارگو رابی اشاره کرد.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *