معرفی فیلم به مارون خوش آمدید (Welcome to Marwen)

[ad id='39844']

[quote]کارگردانی فیلم به مارون خوش آمدید در دستان رابرت زمکیس است و فیلمنامه فیلم را نیز خود او به همراه کارولین تامپسون قلم زده‎اند. [/quote]

داستان فیلم از این قرار است که شخصیت اصلی فیلم، یعنی مارک هوگان‌کمپ با نقش‌آفرینی استیو کارل، ضربهٔ روحی و روانی بدی می‌خورد و این ضربه تمام خاطرات ذهنی این شخصیت را پاک می‌کند و هیچ‌کسی هم نه انتظار و نه امیدی به بهتر شدن حال مارک هوگان‌کمپ ندارد. مارک هوگان‌کمپ تصمیم می‌گیرد تکه‌های گمشدهٔ پازل ذهنی خود از زندگی گذشته را در کنار زندگی جدید و کنونی خود قرار دهد و با دقت خیلی زیادی این کار را انجام می‌دهد و نتیجه‌اش خلق شهری شگفت‌انگیز در ذهن مارک است؛ جایی که می‌تواند درمان شود و قهرمان داستان باشد.

کارگردانی فیلم به مارون خوش آمدید در دستان رابرت زمکیس است و فیلمنامه فیلم را نیز خود او به همراه کارولین تامپسون قلم زده‎اند. یک شب، زمانی که مارک به دوست خود به نام کارالالا (ایزا گونزالس) در بیرون یک بار مشروب فروشی کمک کرد تا بگریزد، توسط گروهی از نازی‎ها به طور وحشیانه‎ای مورد حمله قرار گرفت. یک ماه بعد، مارک از بیمارستان مرخص شد و از آنجا که از عهده هزینه‎های درمان بیشتر برنمی‎آمد، در عوض، با ساختن یک روستایی در دوره جنگ جهانی دوم با مقیاس ۱/۶ در حیاط خانه‎اش، بهبود خود را نیرو بخشید.

فیلم Welcome to Marwen (به مارون خوش‌ آمدید) که قرار بود در تاریخ ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان‌ماه) روی پردهٔ سینما برود، با تأخیر یک ماه و در تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر‌ماه) اکران خواهد شد؛

رابرت زمکیس در این فیلم تلاش می‌کند مرز بین رؤیا و حقیقت را از بین ببرد و نشان دهد در زمانی که تنها اسلحهٔ ما تصور و خیال است، چطور می‌توانیم از این ابزار نهایت بهره را ببریم و به ناشناخته‌ها پای بگذاریم.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *