معرفی فیلم Wonder Woman 1984 از دنیای سینمایی دی سی

[ad id='39844']

[quote]فیلم Wonder Woman 1984 قرار است در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. [/quote]

 

واندروومن ۱۹۸۴

 اتفاقات فیلم Wonder Woman 2 در دهه ۸۰ میلادی اتفاق خواهد افتاد

گل گدوت در نقش پرنسس دایانا (زن شگفت‌انگیز)، کریس پاین در نقش استیو ترور، کریستن ویگ در نقش چیتا و پدرو پاسکال در یک نقش نامشخص و مهم، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Wonder Woman 1984 تایید و اعلام شده است. همچنین شایعاتی مبنی بر حضور لیندا کارتر، بازیگر نقش زن شگفت‌ انگیز در سریال این شخصیت که در دهه ۷۰ میلادی پخش می‌شد، شنیده می‌شود. فیلم Wonder Woman در تابستان سال گذشته به روی پرده‌های سینما رفت و علاوه بر دریافت نقدهای بسیار مثبت، این فیلم توانست بیش از ۸۲۱ میلیون دلار در سراسر جهان نیز فروش کند. پتی جنکینز برای کارگردانی در فیلم Wonder Woman 1984 باز خواهد گشت. همچنین جنکینز به‌همراه جف جانز و دیوید کالاهام وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است. 

فیلم Wonder Woman 1984 قرار است در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. گفته می‌شود که این فیلم در نمایشگاه کمیک کان سن دیگو امسال دارای نمایش خواهد بود.

، اولین تصویر رسمی شخصیت چیتا با بازی کریستن ویگ در این فیلم منتشر شده است. در تصویری که پتی جنکینز، کارگردان فیلم Wonder Woman 1984، در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرده، شخصیت باربارا مینروا ملقب به چیتا با بازی ویگ، به یک موزه تاریخ طبیعی مراجعه کرده است. در دنیای کمیک، باربارا مینروا یک انسان شناس بریتانیایی است که پس از یک سفر به جنگل‌های آفریقا، قدرت‌های حیوان چیتا (یا یوزپلنگ) را به‌دست می‌آورد.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *