بررسی برنامه شبی با عبدی

[ad id='39844']

[quote]جواد فرحانی هم در مقام تهیه کننده برنامه های پربیننده تلویزیونی «خندوانه»، «هزار داستان» و نیز مجموعه عروسکی «شکرستان» عضوی از مجموعه عوامل این برنامه است[/quote]

برنامه ای که قرار است با محور قرار دادن ۳۹ سال فعالیت هنری او، به تاریخ سینما و تلویزیون ایران بپردازد. «شبی با عبدی» به کارنامه موفق عبدی می پردازد و از حس نوستالژی مخاطب نسبت به این آثار استفاده می کند.

بر اساس اخبار منتشرشده، سیدکمال طباطبایی و جواد فرحانی تهیه کنندگان «شبی با عبدی» هستند. آن ها به همراه بیژن بیرنگ، محمدرضا شهیدی فرد و مریم نوابی نژاد اعضای اتاق فکر برنامه را تشکیل می دهند و چندین نویسنده نیز این گروه را همراهی خواهند کرد. از این میان، طباطبایی با سریال موفق «قلب یخی» به عنوان نخستین بنیان گذار و تهیه کننده مجموعه های شبکه نمایش خانگی در ایران بیش از دیگر کارهایش شناخته می شود. او پیش از آن نیز با دو مجموعه طنز متفاوت و مورد اقبال تلویزیونی «در کنار هم» و «کاکتوس» موفق ظاهر شده است.

جواد فرحانی هم در مقام تهیه کننده برنامه های پربیننده تلویزیونی «خندوانه»، «هزار داستان» و نیز مجموعه عروسکی «شکرستان» عضوی از مجموعه عوامل این برنامه است که با داشتن تجربیاتی از این دست در شبکه نسیم، نشان داده چارچوب های این شبکه و مخاطبانش را می شناسد. از این بین نام بیژن بیرنگ هم به عنوان برندی تلویزیونی بیش از همه خودنمایی می کند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *