بیوگرافی کامل جان سینا ستاره دنیای کشتی کج و سینما

[ad id='39844']

[quote]عد از موفق نشدن برای پیوستن به نیروهای پلیس، سینا برای امرار معاش به کارهای عجیبی روی آورد که یکی از آن ها رانندگی لیموزین بود. [/quote]


۲- زندگی کودکی

جان فلیکس آنتونی سینا جونیور در ۲۳ آوریل ۱۹۷۷ در وست نیوبری ایالت ماساچوست از مادری به نام کارول و پدری به نام جان فلیکس آنتونی سینا به دنیا آمد. سینا در میان ۴ برادرش دومین برادر بود. از آنجایی که پدرشان به کشتی کج علاقه داشت هر ۴ پسر او به این ورزش روی آوردند. به گفته سینا پدرشان هیچ سررشته ای از ورزش های دیگر نداشت اما در مورد کشتی کج بسیار مشتاق بود و پسرانش را به سمت این ورزش هدایت کرد. وی همچنین گفته که در کودکی کمی خجالتی و تنها بوده و کمتر با همسالان و همکلاسی هایش مراوده داشته است.


۳- دانشگاه و فوتبال

بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان سنترال کاتولیک لارنس در ماساچوست، سینا به کالج اسپرینگفیلد رفته و فعالیت هایش کاملاً از دنیای کشتی دور بود. وی در آن دوران به بازی فوتبال آمریکایی روی آورده بود. وی در این مدت کاپیتان تیم بوده و بازیکن خط میانی زمین به شمار می آمد. سینا در سال ۱۹۹۸ با مدرک فیزیولوژی حرکتی فارغ التحصیل شد.


۴- اذیت و آزار در مدرسه

اگر چه اکنون جان سینا یکی از سرسخت ترین و ورزیده ترین مردان دنیای سرگرمی است اما همیشه اوضاع برای وی چنین نبوده است. وی بارها در مورد این که چگونه در دوران نوجوانی مورد اذیت و آزار قرار می گرفته صحبت کرده است. وی در کودکی آن قدر از لحاظ جسمی ضعیف بود که به گفته خودش هر روز در مدرسه کتک می خورد و در کل کمی دست و پا چلفتی بود تا این که از پدرش خواست تجهیزاتی را برای وی به منظور ورزش کردن بخرد. سینا می گوید حتی با وجود بزرگ بودن جثه اش نیز از همکلاسی هایش کتک می خورده است. وی می گوید آن دوران برایش بسیار سخت بوده اما همین دوران سخت باعث شد که وی مسیر آینده اش را پیدا کند.


۵- تلاش برای استخدام شدن به عنوان پلیس و نیروهای ویژه

بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه، راه تبدیل شدن به ستاره برای سینا هموار نبود. وی در آرزوی تبدیل شدن به یک ورزشکار پرورش اندام شناخته شده خانه را ترک کرد و به سانتا مونیکا رفت هر چند پدرش بر این باور بود که سینا هیچگاه در این زمینه موفق نخواهد بود. وی که هیچ شغلی نداشت سعی کرد به عنوان پلیس استخدام شود. وی با ۵۰۰ دلار خانه را ترک کرده و به سانتا مونیکا رفت. وی در امتحانات ورودی اداره پلیس برای پلیس بزرگراه شرکت کرد اما در این زمینه نیز موفق نشد. بعد از این شکست وی شانسش را در نیروهای ویژه دریایی ارتش امتحان کرد. وی که در آن زمان ۲۲ سال سن داشت بسیار مغرور بود و فکر می کرد که از پس هر کاری برخواهد آمد اما در این زمینه نیز موفق نشد.


۶- شغل های عجیب و غریب

بعد از موفق نشدن برای پیوستن به نیروهای پلیس، سینا برای امرار معاش به کارهای عجیبی روی آورد که یکی از آن ها رانندگی لیموزین بود. وی که در شهری کوچک بدنیا آمده و بزرگ شده بود با رانندگی در شهر بزرگی مانند کالیفرنیا آشنا نبوده و خیلی زود فهمید که رانندگی لیموزین برای وی مناسب نیست. وی راه ساده ای برای سیر کردن شکمش پیدا کرد و آن تبدیل شدن به قهرمان مسابقات پیتزا خوری بود. وی که بی پول و به شدت گرسنه بود در یک مسابقه پیتزاخوری شرکت کرد و این کار به صورت هر روز هنگام نهار ادامه داشت. وی هر بار با خوردن یک پیتزای بسیار بزرگ که از هر کسی برنمی آمد می توانست بدون پرداخت پول شکمش را سیر کند. در نهایت صاحب پیتزا فروشی او را کناری کشیده و گفت که لازم نیست برای سیر کردن شکمش اینفدر خودش را اذیت کند و می تواند به او مقداری غذای مجانی بدهد.


۷- مشکلات خانوادگی

اگر چه جان سینا به ندرت در مورد خانواده اش حرف می زند اما در طول فعالیت های خیریه اش برای جمع آوری کمک به منظور کمک به بیماران دارای سرطان سینه، فاش کرد که در دوران کودکی شاهد دست و پنجه نرم کردن برادرش با سرطان مغز بوده است. سختی هایی که برادر کوچکترش در مسیر طولانی درمان سرطانش طی کرد برای سینا و برادرانش الهام بخش بود و بدین ترتیب همه خانواده این برادر کوچکتر را «قهرمان خاموش» خود می نامند.


۸- ورود به دنیای کشتی

در نهایت جان سینا توانست در یک باشگاه ورزشی به عنوان متصدی ثبت نام مشغول به کار شود و حتی در مدتی که در ماشینش می خوابید برای این باشگاه ورزشی در یک تبلیغ ویدیویی نیز شرکت کرد. در آن روزها سینا مصرانه در پی پیوستن به نیروهای ویژه دریایی بود که یکی از مشتریان باشگاه از او پرسید که آیا به دنیای کشتی کج علاقه دارد یا خیر. وی که به شدت بدهکار شده بود در نهایت تمام تلاش خود را کرد و نزد یک مربی شروع به تمرین کرد و در نهایت رفته رفته خود را بالا کشیده تا این که در سال ۲۰۰۱ برای اولین بار در دنیای WWE حاضر شد.


۹- زندگی شخصی

با توجه به مشهور شدن در دنیای کشتی کج و ورود به دنیای سینما، هیچ کسی چیز زیادی در مورد زندگی شخصی او نمی دانست. وی در مورد زندگی شخصی اش با رسانه ها صحبت نمی کرد تا این که هنگام تبلیغات برای فیلم «۱۲ راند» (۱۲ Rounds) در سال ۲۰۰۹ گفت که قصد دارد امسال ازدواج کند. وی در همان سال با الیزابت هوبردیو که مدت زیادی با او نامزد بود ازدواج کرد. اما ۳ سال بعد به صورت ناگهانی و بدون در میان گذاشتن همسرش درخواست طلاق داد. همان سال وی نامزدی خود با یکی از کشتی گیران زن کمپانی WWE به نام نیکی بلا را اعلام کرد و در برنامه ای ریالیتی شود که مربوط به نامزدش بود حضور یافت. این دو در نهایت در آوریل ۲۰۱۸ و تنها چند هفته پیش از اینکه ازدواج برنامه ریزی شده آن ها برگزار شود از هم جدا شدند.


۱۰- ورود به دنیای بازیگری

 

ورود جان سینا به دنیای بازیگری در سال ۲۰۰۰ و در نقشی کوتاه و فرعی در فیلم «آماده برای غرش» (Ready to Rumble) صورت گرفت اما پس از تبدیل شدن به سوپراستار دنیای کشتی کج، مدیران کمپانی تصمیم گرفتند که در برخی از فیلم ها مانند «نیروی ویژه دریایی» (The Marine) و «۱۲ راند» از سینا استفاده کنند. سینا که در ابتدا به هیچ عنوان علاقه ای به بازی در فیلم نداشت در نهایت با حضور در تعدادی فیلم قابل قبول دیگر به طور رسمی وارد دنیای سینما و هالیوود شد. اخیراً سینا گفته است که در دنیای بازیگری احساس آرامش می کند و مشکلی با این حرفه ندارد.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *