واکنش مهناز افشار به دادگاه محمد یاسین رامین در ۱۱ تیر

[ad id='39844']

[quote]پست این بازیگر سینما در جواب کسانی بود که برادرانش را به دلالی و برج‌سازی متهم ‌کرده بودند.[/quote]

مهناز افشار در توئیتر خود درباره برادرانش نوشت: «‌ای کسانی که همش دنبال قاتل بروسلی می‌گردید و دنبال این هستین داداش‌های من کارشون چیه. هر دوی آنها در بازار کار میکنن، یکیشون جواهرساز و دیگری تولیدی سلفون داره. سوال‌های بعدی رو هم به نوبت جواب میدم.»

پست این بازیگر سینما در جواب کسانی بود که برادرانش را به دلالی و برج‌سازی متهم ‌کرده بودند.

در ادامه یکی از کاربران توئیتر در جواب این پست نوشت: «من یجا تو اخبارخوندم انگار دادگاه همسر محترمشون شروع شده بالاخره ماه پشت ابر نمی مونه گرچه امیدوارم همسر ایشون بیگناه باشه، چون اگه نباشه، با یکی از کثیف‌ترین آدما ازدواج کردن که با جون بچه‌ها بازی می‌کنن.»

مهناز افشار در پاسخ این توئیت وعده جالبی داد و نوشت: «بله عزیزم البته این چندمین دادگاه است، البته موضوع اتهام اختلاف حساب مالی است و امیدوارم عدالت برقرار بشه. تصمیم دارم لایو دادگاه را نشون بدم اگر مانع نشن.»

کار به اینجا ختم نشد و کاربر دیگری نوشت: «من اینقدر می‌پرسم تا ببینی سوالم رو… دیروز تو خبر دیدم همسر شما با وثیقه ٢٩میلیاردی بیرون هستن و برام سوال شد این پول رو از کجا آوردن؟! جز از مزیت‌های ژن برتره؟ من دوست دارم تکلیف معلوم باشه کدوم وری هستی، نمی شه حرف‌های قشنگ زد ولی با زندگی آقازاده‌ای، می شه؟»

مهناز افشار از کنار این موضوع رد نشد و در جواب نوشت: «خیر، با این وثیقه بیرون نیستن. خیلی کمتر اگر اجازه بدید تا روز دادگاه اگر مانع من نشن، میخوام برای جویندگان حقیقت جلسه دادگاه رو لایو بگیرم. جویندگان نه بیکاره‌ها.»

برخی از کاربران هم به این موضوع انتقاد کردند که دادگاه همسر مهناز افشار علنی نیست، او در جواب این انتقادات پاسخ داد: «اتفاقا علنی است تشریف بیارید ۱۱ تیر

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *