پیش بینی سیمپسونها برای فینال جام جهانی ۲۰۱۸

[ad id='39844']

[quote]اما با کمی دقت و حساب و کتاب یک هوادار واقعی فوتبال متوجه می شود که چنین اتفاقی عملا ممکن نیست! [/quote]

این سیتکام انیمیشنی ساخت مت گرونینگ که معرف ویژگی های یک نسل آمریکا بوده و بخش مهمی از فرهنگ عامه این کشور محسوب می شود، ۲۱ سال پیش با پخش اپیزودی به نام «The Cartridge Family» در مرکز توجهات قرار گرفت که دو تیم پرتغال و مکزیک را در زمین فوتبال در مصاف هم نشان می داد.

حالا با نزدیک شدن به مسابقات حساس تر جام جهانی ۲۰۱۸ بسیاری بر این عقیده اند که واقعا بعید نیست دو تیم پرتغال و مکزیک را در فینال این مسابقات ببینند. کاربران بسیاری هم در توئیتر از این نکته غافل نمانده و گفته اند با توجه به سابقه خوب سیمپسون ها در پیش بینی های درست اصلا تعجب نمی کنند اگر این پیش بینی هم این بار ۲۱ سال بعد درست از آب در بیاید.

اما با کمی دقت و حساب و کتاب یک هوادار واقعی فوتبال متوجه می شود که چنین اتفاقی عملا ممکن نیست! با نگاه به نتایج هر دو تیم در گروه خود در می یابیم که پرتغال و مکزیک هیچ شانسی برای رویارویی با هم ندارند مگر در بازی نیمه نهایی، نه فینال.

البته هواداران سیمپسون ها می توانند هنوز هم به قدرت پیش بینی این سریال باور داشته باشند و در دفاع از آن پیش بینی های درست ریاست جمهوری دونالد ترامپ، ظهور قابلیتی به اسم «Auto Correct» و سلطه دیزنی بر شبکه مادر سیمپسون ها یعنی فاکس را به دیگران یادآوری کنند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *