بیوگرافی کامل دارین حمزه بازیگر زن لبنانی

[ad id='39844']

[quote]او در کتاب قانون ساخته مازیار میری با پرویز پرستویی هم بازی شده‌است و برای اولین بار فارسی حرف زده‌است[/quote]

دارین حمزه بازیگر لبنانی دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای رسانه‌ای از دانشگاه وست مینستر است.

وی برای اولین بار در سال ۱۳۸۷ به ایران برای بازی در فیلم کتاب قانون سفر کرد و در مصاحبه‌ای ایران را کشوری فوق‌العاده زیبا با مردمی صمیمی و دارای فرهنگ غنی توصیف نمود

او در کتاب قانون ساخته مازیار میری با پرویز پرستویی هم بازی شده‌است و برای اولین بار فارسی حرف زده‌است. او در کتاب قانون، نقش ژولیت،آمنه را برعهده داشت.

او برای بازی در فیلم کتاب قانون نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از جشن خانه سینمای سال ۱۳۸۷ شد.

این بازیگر زن لبنانی الاصل با بازی در این فیلم‌ها کارنامه پرباری در سینمای ایران از خود به جا گذاشته است، فیلم هایی که در ایران برچسب ارزشی خورده و در سینمای انقلابی ایران قابل تعریف هستند.

اما در این بین فیلمی به کارگردانی «دانیل آربید» در جشنواره فیلم لوکارنو به نمایش درآمد که با سر و صدای زیاد رسانه‌های صهیونیستی همراه بود. «هتل بیروت» که سال ۲۰۱۱ میلادی در لبنان ساخته شد هیچ وقت اجازه اکران در این کشور پیدا نکرد چرا که گفته می‌شد در آن به ترور رفیق حریری اشاره شده است.

سر و صدای رسانه‌های غربی و صهیونیستی از این باب بود که خانم «دارین حمزه»، همان بازیگر فیلم‌های ارزشی سینمای ایران در «هتل بیروت» به ایفای نقش پرداخته است. «حمزه» در این فیلم که با حمایت کمپانی‌های صهیونیستی و توسط یک شبکه فرانسوی ساخته شده است نقش یک خواننده را بازی می‌کند.

صحنه‌های مستهجنی که در «هتل بیروت» به نمایش درآمد و «دارین حمزه» نیز یک پای اصلی این صحنه‌ها معرفی شد احساسات بینندگان را برانگیخت؛ بینندگانی که چه در ایران او را می شناختند و چه در سینمای لبنان.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *