معرفی ربات بدلکار شرکت دیزنی

[ad id='39844']

[quote]در طول چند سال گذشته شاهد مرگ‌های دلخراش بدلکاران مختلفی در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم‌ها و سریال‌های بزرگ بوده‌ایم [/quote]

بدلکاری یکی از سخت‌ترین شغل‌ها است که برای جلوگیری از آسیب جسمی یا جانی بازیگران، در تقریبا تمامی فیلم‌های اکشن، علمی تخیلی و فانتزی از بدلکاران استفاده می‌شود که خود آن‌ها نیز با اینکه به این حرفه خود علاقه دارند، با خطرات جسمی و جانی مواجه هستند. در طول چند سال گذشته شاهد مرگ‌های دلخراش بدلکاران مختلفی در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم‌ها و سریال‌های بزرگ بوده‌ایم که از جمله آن می‌توان به فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فصل هشتم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) اشاره کرد که در هر یک از آن‌ها، یک بدلکار جان خود را از دست داده بود.

والت دیزنی اخیرا دو ویدیو از مراحل ساخت و آماده‌سازی ربات‌های بدلکار منتشر کرده است که در طی آن شاهد آزمایش آن‌ها هستیم. این موضوع شاید در نگاه اول باعث حذف عوامل انسانی و بدلکاران که با حذف یک فرصت شغلی همراه می‌شود، به نظر برسد، اما این موضوع می‌تواند خطرات جانی و جسمی در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم‌ها و سریال‌ها را کاهش دهد یا حتی به صفر برساند و باعث یک تحول بزرگ در صنعت سینما خواهد شد. همچنین استفاده از ربات‌های بدلکار می‌تواند باعث بهبود خلق صحنه‌های اکشن شود و اگر دیزنی بتواند تجربه کارایی این ربات‌ها را تا یک سطح قابل قبول و طبیعی برساند، دست سازندگان فیلم برای خلق صحنه‌های با ریسک بالا را بسیار بازتر از گذشته خواهد کرد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *