معرفی قسمت دوم فیلم ترسناک آن استیون کینگ

[ad id='39844']

[quote] ماجرای قسمت دوم فیلم ۳۰ سال بعد از حوادث Accidents فیلم اول روی خواهد داد که پسرها و دختر داستان بزرگ شده‌اند[/quote]

فیلمنامه قسمت اول «آن» بر عهده «کری فوکوناگا» بود که با همکاری کینگ نوشته شد. قسمت اول در زمستان سال ۱۹۸۸ اتفاق می‌افتد. پسر بچه‌ای به نام جرجی به برادر خود بیلی اصرار می‌کند که برای بازی در زیر باران به او ملحق شود اما بیلی که مریض است و از لکنت زبان نیز رنج می‌برد قبول نمی‌کند و جرجی تنهایی بیرون می‌رود. هنگام بازی در زیر باران، جریان آب قایق کاغذی جرجی را از مسیر منحرف کرده و آن را به درون فاضلاب می‌برد. جرجی به دنبال قایق خود می‌رود اما ناگهان با دلقک عجیبی برخورد می‌کند که قایق او را در دست دارد. دلقک خود را «پنی وایز» معرفی می‌کند. جرجی که از ملاقات با دلقک هراسان شده، می‌خواهد از آن مکان برود ولی پنی وایز به جرجی حمله کرده و دستش را قطع می‌کند و سپس او را با خود به درون فاضلاب می‌برد.

ماجرای قسمت دوم فیلم ۳۰ سال بعد از حوادث Accidents فیلم اول روی خواهد داد که پسرها و دختر داستان بزرگ شده‌اند. گفته می‌شود «جسیکا چستین» بازیگر Actor آمریکایی نقش «بورلی مارش» دختر داستان را ایفا خواهد کرد. «اندی موشیاتی» کارگردان آرژانتینی نسخه اول، فیلم دوم را نیز کارگردانی خواهد کرد. موشیاتی در کارنامه خود ساخت فیلم‌های ترسناکی مثل «ماما» را دارد.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *