پخش نسخه کامل فیلم کالی قاتل در یوتیوب توسط شرکت سونی

[ad id='39844']

[quote]نکته جالب اینکه کارمندان سونی شش ساعت طول کشید تا متوجه خطای خود شوند و در این مدت نسخه کامل «کالی قاتل» بیش از ۱۱ هزار بار در فضای مجازی دیده شد.[/quote]

در شرایطی که هواداران همواره از فاش شدن داستان در تیزرهای تبلیغاتی فیلم‌ها گلایه دارند، مدیران سونی پیکچرز یک نوآوری تازه رو کردند و به جای تیزر ۹۰ ثانیه‌ای، یک فیلم کامل ۹۰ دقیقه‌ای را در دسترس مردم قرار دادند. این شیرین‌کاری درباره تریلر جنایی «کالی قاتل» انجام شد و مرزهای فاش کردن داستان را به اندازه یک قرن جابه‌جا کرد.

 نکته جالب اینکه کارمندان سونی شش ساعت طول کشید تا متوجه خطای خود شوند و در این مدت نسخه کامل «کالی قاتل» بیش از ۱۱ هزار بار در فضای مجازی دیده شد. نسخه‌ای که آپلود شده، حتی شامل عنوان‌بندی پایانی هم می‌شود و شاید فقط اچ‌دی نبودن آن بتواند تا حدودی سونی را برای موفقیت احتمالی آن در بازار امیدوار نگه دارد.

فیلم یک میلیون دلاری «کالی قاتل» به کارگردانی جان متیوز سال گذشته اکران شد و در سایت معتبر imdb نمره کمتر از چهار از کاربران گرفت. ضمن اینکه منتقدان راتن تومیتوز هم هنوز نقدی بر آن ننوشته‌اند. فیلم داستان آدمکشی است که نقشه‌های در آخرین ماموریت پیش از بازنشستگی درست از آب درنمی‌آید.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *