شکست تجاری سینمای ایران در تابستان ۹۷

[ad id='39844']

[quote]چهار فیلم “ناخواسته”، “در وجه حامل” و “شماره ۱۷ سهیلا” و “مرداد” با وجود اینکه روزهای نخست اکران خود در سینمای ایران را تجربه می کنند اما با شکست سنگینی در گیشه روبرو شده اند.[/quote]

جدول فروش فیلم های این هفته سینماهای کشور در نیمه ابتدایی تیرماه منتشر شد . درحالی که فیلم های جدید به جدول اکران فیلم ها اضافه شدند اما باز هم نتوانستند به فروش فیلم هایی که از قبل اکران میشدند دست یابند.جدول فروش فیلم ها

جدول فروش فیلم ها

جدول فروش هفتگی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی “تگزاس” به کارگردانی “سید مسعود اطیابی” در یازدهمین هفته از اکران این اثر منتشر شد. این فیلم به تازگی مرز ۱۱ میلیارد تومان فروش را رد کرده است.

چهار فیلم “ناخواسته”، “در وجه حامل” و “شماره ۱۷ سهیلا” و “مرداد” با وجود اینکه روزهای نخست اکران خود در سینمای ایران را تجربه می کنند اما با شکست سنگینی در گیشه روبرو شده اند.

مهم ترین نکته از جدول فروش این هفته از سینمای ایران را بدون شک باید در افت فروش اکثر فیلم ها دانست. پخش بازی های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ مهمترین دلیل افت فروش سینما در اوایل تیرماه محسوب می شود که انتظار می رود همچنان در هفته آینده نیز مشاهده شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *