جشن خانه سینما ۹۷ کنسل شد

[ad id='39844']

[quote]تورج منصوری درباره شیوه برگزاری جشن امسال با توجه به تصمیم جدید گفت: به نظر رسید برای مهمانان جشن امسال (سینماگران) باید صرفه‌جویی کنیم تا به مسائل بیمه‌ای و دیگر اقدامات مربوط به آنها کمک کنیم ‌و صد البته قصد داریم این کارها بیشتر زیرساختی باشد.[/quote]

 

منوچهر شاهسواری مدیر عامل خانه سینما گفت: ایام پرغصه و پرقصه‌ای را می‌گذرانیم، امسال براساس سیاست چند سال خود که می‌گوید سینمای ایران قابل تفکیک نیست و رو به مردم ایران دارد، تصمیم گرفتیم جشن سینما را با داوری خوب به قوت اجرا کنیم اما از مراسم بزرگ‌ و هزینه اضافی خودداری می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: چنین تصمیمی ‌برای ما سخت بود چون قرار بود یک روز خوش داشته باشیم ولی این یک تصمیم جمعی بود. مجوز این کار باید از رییس جشن هم گرفته می شد و خوشحالم که از سوی آقای نصیریان تشویق هم شدیم.

علی نصیریان بیان کرد: من با جشن خیلی موافقم چون این همه جشن و جشنواره برگزار می‌شود و بخشی از آن اگر برای کار فرهنگی و هنری باشد خوب است چون برای استعدادهای جوان و توسعه نیاز است که این کار انجام شود؛ با این حال دوستان تلاش کردند این جشن فراموش نشود و به لحاظ اعتباری با شرایط متفاوتی برگزار شود.

رییس جشن خانه سینما گفت: اگر کسی به اسکار می‌رود باعث افتخار همه جامعه سینمایی است و من به آقای فرهادی هم گفته ام که من لذت می برم، شما جایزه می گیرید. این از جمله کارهایی است که ما ۵۰ سال پیش انجام می‌دادیم و قبل از ما هم بوده همانطور که سینما با غفاری و گلستان شروع شده و با کیمیایی ها ادامه پیدا کرد.

در بخشی دیگری از این نشست، تورج منصوری درباره شیوه برگزاری جشن امسال با توجه به تصمیم جدید گفت: به نظر رسید برای مهمانان جشن امسال (سینماگران) باید صرفه‌جویی کنیم تا به مسائل بیمه‌ای و دیگر اقدامات مربوط به آنها کمک کنیم ‌و صد البته قصد داریم این کارها بیشتر زیرساختی باشد.

او ادامه داد: هنوز برای چگونگی برگزاری “شب جشن” تصمیمی نگرفته‌ایم و پیشنهادات مختلفی مطرح شده اما قصد نهایی ما بر صرفه جویی بود، این برنامه مختصر هم به دلیل همزمانی با ماه محرم قطعا شب ۲۱ شهریور (روز ملی سینما) برگزار نمی‌شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *