معرفی شخصیت های فیلم Birds of Prey

[ad id='39844']

[quote]در فیلم Birds of Prey قرار است شاهد یکی از شخصیت‌های شرور مجموعه بتمن نیز باشیم که تاکنون در هیچ فیلمی حضور نداشته است.[/quote]

 

فهرستی از شخصیت‌هایی که قرار است در فیلم Birds of Prey حضور داشته باشند، فاش شده است. طبق خبری که وب‌سایت TheWrap منتشر کرده، در این فیلم از دنیای سینمایی دی سی (DC) قرار است شاهد حضور شخصیت‌هایی چون قناری سیاه (Black Canary)، کاساندرا کین (Cassandra Cain)، هانترس (Huntress) و رنی مونتویا (Renee Montoya)، باشیم که قرار است در کنار شخصیت هارلی کویین با بازی مارگو رابی، در این فیلم حضور داشته باشند. همچنین رابی به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه نیز حضور خواهد داشت که تمرکز این فیلم قرار است روی گروهی از شخصیت‌های ابرقهرمان و ابرشرور زن دنیای کمیک دی‌سی باشد.

علاوه بر این، در فیلم Birds of Prey قرار است شاهد یکی از شخصیت‌های شرور مجموعه بتمن نیز باشیم که تاکنون در هیچ فیلمی حضور نداشته است. با این حال، اطلاعات بیشتری از این شخصیت شرور منتشر نشده، اما امکان حضور شخصیت شرور و منفی بلک ماسک در این فیلم بیش از گذشته شده است. فیلمبرداری و تولید فیلم Birds of Prey نیز از ژانویه ۲۰۱۹ (دی یا بهمن ۱۳۹۷) آغاز می‌شود. کاتی یان، کارگردان فیلم Dead Pigs، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee (بامبل بی)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Birds of Prey را بر عهده دارد. با این حال، جزئیات بیشتری از شخصیت‌ها، داستان و همچنین زمان اکران این فیلم منتشر نشده است.

رابی به‌تازگی در یک مصاحبه تایید کرده بود که فیلم Birds of Prey با درجه سنی بزرگسال (R) تولید و منتشر خواهد شد. رابی برای اولین‌بار در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) محصول سال ۲۰۱۶، نقش هارلی کوئین را بازی کرد و او قرار است در فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحار ۲) نیز بازگردد. گاوین اوکانر، کارگردان فیلم‌هایی چون غرور و افتخار (Pride and Glory)، مبارز (Warrior) و حسابدار (The Accountant)، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و گفته می‌شود فیلمبرداری و تولید این فیلم از اکتبر امسال (مهر یا آبان) آغاز خواهد شد. همچنین شایعه حضور بتمن با بازی بن افلک، نیز در فیلم Suicide Squad 2 شنیده می‌شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *