معرفی فیلم Zombieland Too (باز هم سرزمین زامبی‌ها)

[ad id='39844']

[quote]طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر، مراحل تولید و ساخت دنبالهٔ فیلم Zombieland از دی یا بهمن‌ماه ۱۳۹۸ آغاز خواهد شد و برای اکران در مهر یا آبان‌ماه ۱۳۹۸ برنامه‌ریزی شده است[/quote]

 

تقریباً دو ماه پیش بود که در خبری اعلام شد بازیگران فیلم ابتدایی Zombieland (سرزمین زامبی‌ها)، در دنبالهٔ این فیلم حضور خواهند داشت؛ در فیلم Zombieland که کارگردانی آن بر عهدهٔ روبن فلیشر بود، بازیگرانی چون وودی هارلسن، جسی آیزنبرگ، اما استون و ابیگیل برسلین حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. داستان فیلم ابتدایی در مورد چهار شخصیتی بود که برای رهایی از آخرالزمان زامبی، راه سفر را در پیش گرفته بودند و به‌جز شخصیت تالاهاسی با نقش‌آفرینی وودی هارلسن که سرخوشانه در این دنیا از کشتن زامبی‌ها لذت می‌برد، سه شخصیت دیگر، هر کدام رؤیایی در سر می‌پروراندند. کلومبوس با نقش‌‌آفرینی جسی آیزنبرگ، شخصیت اصلی داستان بود. همچنین در همان خبر اعلام شد که سازندگان در مصاحبه با سایت Vulture گفتند که فیلم Zombieland 2 برای اکران در اکتبر سال ۲۰۱۹ (مهر یا آبان‌ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است و آن‌ها امیدوار هستند که این فیلم در تاریخ در نظر گرفته شده ‌روی پرده‌ٔ سینما برود. حال سایت هالیوود ریپورتر (THR) در گزارش جدید خود تأیید کرده است که چهار بازیگر اصلی فیلم ابتدایی، در دنبالهٔ Zombieland نیز حضور خواهند داشت و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین در این گزارش اعلام شد که همچون فیلم ابتدایی، کارگردانی دنبالهٔ این فیلم را بار دیگر روبن فلیشر بر عهده خواهد داشت و پال ورنیک و رت ریس که وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Zombieland محصول سال ۲۰۰۹ را بر عهده داشتند، وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله آن را نیز بر عهده دارند. گوین پولون نیز بار دیگر تهیه‌کنندگی پروژهٔ جدید را عهده‌دار خواهد بود.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر، مراحل تولید و ساخت دنبالهٔ فیلم Zombieland از ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی (دی یا بهمن‌ ماه ۱۳۹۷) آغاز خواهد شد و برای اکران در ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ (مهر یا آبان‌ ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است که این تاریخ مصادف خواهد بود با دهمین سالگرد اکران فیلم ابتدایی. فیلم Zombieland با بودجه‌ای معادل ۲۳.۶ میلیون دلار تولید و در سال ۲۰۰۹ میلادی روی پرده رفت. این فیلم علاوه بر دریافت نقدهای بسیار خوب از سوی منتقدان، در گیشه نیز عملکرد بدی نداشت و توانست ۱۰۲.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و کمپانی سونی سود نسبتاً خوبی از ساخت و انتشار این فیلم به‌دست آورد. در آن زمان جسی آیزنبرگ و اما استون از بازیگران درجهٔ یک هالیوود نبودند؛ جسی آیزنبرگ اندکی بعد از این فیلم نامزد دریافت جایزهٔ اسکار شد و اما استون نیز چند سال بعد این جایزه را به خانه برد؛ حضور دوبارهٔ این دو بازیگر کمک فراوانی به فروش بهتر دنبالهٔ Zombieland خواهد کرد.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر، مراحل تولید و ساخت دنبالهٔ فیلم Zombieland از دی یا بهمن‌ماه ۱۳۹۸ آغاز خواهد شد و برای اکران در مهر یا آبان‌ماه ۱۳۹۸ برنامه‌ریزی شده است

طبق گزارش پیشین سایت Splash Report، عنوان فیلم جدید Zombieland Too (باز هم سرزمین زامبی‌ها) خواهد بود. داستان قسمت جدید باز هم حول محور چهار شخصیت اصلی فیلم ابتدایی خواهد بود و انتظار می‌رود همان چهار بازیگر بار دیگر در نقش‌های قدیم خود ظاهر شوند. این مرتبه نیز این چهار شخصیت باید بتوانند در دنیای تغییریافتهٔ زامبی‌ها زنده بمانند. جالب اینجا است که پس از گذشت چند سال، جمعیت زامبی‌ها کمتر شده است و همین موضوع باعث بی‌حوصلگی شخصیت‌های اصلی داستان می‌شود. از نکات دیگر داستان قسمت دوم فیلم Zombieland، حضور یک شخصیت جدید است که همراه شخصیت ویچیتا با نقش‌آفرینی اما استون و لیتل راک با نقش‌آفرینی ابیگیل برسلین در فیلم ابتدایی، به دنبال یک نقشهٔ نجات اساسی هستند. بار دیگر سفر جاده‌ای شخصیت‌ها را شاهد خواهیم بود و البته شخصیت‌ها با نژاد جدیدی از زامبی‌ ها مواجه می‌شوند که از آن‌ها به‌عنوان سوپرزامبی نام برده می‌شود که بسیار بزرگ‌تر، قوی‌تر و البته جهنده‌تر از زامبی‌های معمولی قسمت ابتدایی هستند.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *