بیوگرافی و سوابق شیوا صفایی مدل ایرانی ساکن آمریکا

[ad id='39844']

[quote]محمد حدید و شیوا صفایی اولین بار در رستورانی در بورلی هیلز با یکدیگر آشنا شدند و پس از ۴ سال رابطه عاشقانه با یکدیگر نامزد کردند. [/quote]

 

شیوا صفایی مدل، سرمایه گذار، بازیگر و یک بیزینس وومن موفق ایرانی است. او در ۲۶ آگوست ۱۹۸۰ در ایران به دنیا آمد و در نروژ بزرگ شد. شیوا و خانواده اش زمانی که او ۱۹ سال داشت به لس آنجلس مهاجرت کردند. او دو برادر به نام های شاهین و شایان دارد که در زمینه ی فیتنس فعالیت می کنند. شیوا در زمینه های مختلفی فعالیت دارد، ولی شهرت او زمانی بیشتر شد که با محمد حدید، پدر جی جی و بلا نامزد کرد.

زندگی شخصی

محمد حدید و شیوا صفایی اولین بار در رستورانی در بورلی هیلز با یکدیگر آشنا شدند و پس از ۴ سال رابطه عاشقانه با یکدیگر نامزد کردند. آن ها چندی پیش سالگرد نامزدی خود را جشن گرفتند و اعلام کردند برنامه هایی برای مراسم ازدواج خود نیز دارند. به گفته برخی رسانه ها شیوا یک بار ازدواج کرده که اطلاعات زیادی از ازدواج قبلی او در دسترس نیست. محمد حدید نیز دو بار ازدواج کرده و ۵ فرزند دارد و شیوا سومین همسر او خواهد بود. همانطور که می دانید دو دختر محمد حدید، به نام های بلا و جی جی حدید از مدل های مشهور دنیای مد می باشند.

اختلاف سنی زیاد شیوا و نامزدش هیچگاه باعث مشکلی بین آنها نشده و این دو در تمام این سال ها رابطه ای بسیار صمیمی با یکدیگر داشته اند. آن ها حدود ۳۰ سال اختلاف سنی دارند ولی به گفته خودشان این تفاوت سن دلیلی برای بروز اختلاف میان آن ها نیست و با عشق و احترام به یکدیگر رابطه ی بسیار عاشقانه ای دارند. هم چنین شیوا رابطه ی خوبی با فرزندان حدید دارد و آن ها را خانواده ی خود می داند.

این خانواده در خانه مجلل خود در لس آنجلس زندگی می کنند؛ خانه ای که به گزارش مجله ی Harper baazar بیشتر شبیه یک موزه ی لوکس است. طراحی این خانه توسط محمد حدید و دکوراسیون داخلی آن با نظر شیوا انجام شده است. لوازم لوکسی که در این خانه دیده می شوند از کشورهایی چون مراکش و ترکیه گرد هم آمده اند.

زندگی حرفه ای

زمانی که شیوا در لس آنجلس زندگی می کرد شرکت خود را راه اندازی کرد و حدود ۱۱ سال روی آن کار کرد. او در حال حاضر روی برند تولید عینک حدید کار می کند، که ۷ لاین دارد و بر اساس استایل اعضای خانواده طراحی شده اند. به تازگی نیز کاری پر مشغله در زمینه ی محصولات پوست و مو را آغاز کرده است. شیوا همچنین در برنامه تلویزیونی second wives club ایفای نقش می کند و چندی پیش مهمان برنامه ی the real housewives of beverly hills بود که باعث محبوبیت بیشترش شد. شیوا صفایی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مشهور است و در زمان نگارش این مطلب، در صفحه اینستاگرام خود بیش از ۷۰۰ هزار فالوور دارد. فعالیت های خیریه ی او در موسساتی مانند محک هم بر محبوبیت او افزوده است. درآمد خالص سالانه ی شیوا صفایی مبلغی حدود ۱۰ میلیون دلار گزارش شده است.

استایل و علایق شیوا صفایی

استایل شیوا در زندگی روزمره بسیار ساده و کمی کلاسیک است؛ اما در مراسم و جشن ها با استایلی شبیه به زنان خاورمیانه ای می درخشد. پیراهن های بلند، جواهرات درخشان، و موهایی براق جزئی از استایل او هستند. آرایش صورت او نیز همواره با استایلش ست می شود، و برق لبش را همواره همراه خود دارد. او معمولا آرایش چشم اسموکی و لب های کمرنگ و براق را ترجیح می دهد. شیوا همواره از کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده برای شادابی پوستش استفاده می کند و سبک زندگی سالمی دارد. برندهای مورد علاقه شیوا صفایی در لوازم آرایش نیز تام فورد، آناستازیا، و جورجیو آرمانی هستند.

شیوا توجه زیادی به تناسب اندام خود دارد و به طور مرتب ورزش می کند، از رژیم های غذایی متعادل پیروی می کند و بسیار جوان تر از سن خود به نظر می رسد. او معتقد است ورزش مداوم بسیار اثر گذارتر از ورزش های سنگین است. به گفته خودش آشپزی از علایق اوست و غذاهای تند و ایرانی را دوست دارد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *