رازهای زیبایی جی جی حدید: مدل معروف آمریکایی

[ad id='39844']

[quote]جی جی حدید: من به ابروهایم دست نمی زنم. بعضی اوقات پایین آن را تمیز می کنند، اما نمی گذارم هرکسی به آنها دست بزند.[/quote]

 

۱- هر روز موهایتان را نشویید.

جی جی حدید: من موهایم را هر روز نمی شویم چیزی که باعث سالم ماندنش می شود. چون من قطعا احساس می کنم هر روز شستن باعث خشک شدن موهایم می شود بنابراین هروقت که بتوانم به آنها استراحت می دهم.

۲- گذاشتن خمیردندان بروی خال و لکه ها

جی جی حدید: مادرم به من یاد داده است که بر روی جوش ها خمیر دندان بگذارم تا در طول شب آنها خشک شوند. من همیشه این کار را انجام می دهم. من وقتی جوش میزنم چیز متفرقه استفاده نمی کنم. فقط شب ها قبل از اینکه بخوابم بر روی آن خمیر دندان می گذارم. سپس یک دستمال کاغذی بر می دارم، آن را مرطوب می کنم، می گذارم روی انگشتم، و بر بالای جوش فشار می دهم و اضافی دستمال خیس را می کنم. مثل یک کاغذ مچاله خشک می شود که رطوبت و خمیردندان را نگه می دارد، و تا صبح می گذارم بماند. صبح دستمال را بر می دارم و یک حوله نمدار روی آن می گذارم و جوش به طور کامل از بین می رود.

۳- به حالت طبیعی ابروهایتان دست نرنید.

جی جی حدید: من به ابروهایم دست نمی زنم. بعضی اوقات پایین آن را تمیز می کنند، اما نمی گذارم هرکسی به آنها دست بزند.

۴- اگر خسته اید صورت خود را با حمام کردن بشویید.

من اسکراب زردآلو اس تی. ای وز را دوست دارم. خیلی خوب و مورد علاقه من است، گاهی وقتی حمام می کنم فقط این را استفاده می کنم، چون اگر حمام نکنم خیلی خسته ام که صورتم را بشورم.

۵- آرایش بیشتر = مرطوب کننده بیشتر

جی جی حدید: هر چه بیشتر آرایش میکنم متوجه می شوم بیشتر از لوسیون استفاده می کنم چون هر میزان که آرایش کنم به همان میزان رطوبت پوست صورتم از بین می رود.

۶- راز جذابیت خود را ساده نگه دارید.

جی جی حدید: روش من رفتن به پایه و اساس برنز، ریمل، ابرو و مژه است. من فکر می کنم، من و خواهرم بلا، صورت هایی داریم که اگر آرایش زیادی روی آن ها انجام شود، در حالی که آرایشگر حرفه ای نباشد، خیلی سریع واقعا بی روح و سنگین می شود.

۷- با دستمال مرطوب پاک کننده سفر کنید.

وقتی که سفر می کنم همیشه پاک کننده صورت با خود دارم. فقط به این دلیل که وقتی در هواپیما هستید اصلا جالب نیست صورت خود را در دستشویی بشوریید.

۸- لب های خود را لایه برداری کنید.

جی جی حدید: روش مورد علاقه من، که قبل از عکاسی به کار می برم، کشیدن حوله مرطوب بر لب هایم است. که باعث می شود پوست های مرده کنده شود و لب هایم نرم و گوشتالو شوند. همچنین استفاده از یک اسکراب شکر به همراه تستر ترکه ریمل، به خوبی لب هایتان را لایه برداری می کند.

۹- استفاده کردن از دئودورانت روشن

برای دئودورانت، من نوع ژله ای و روشن آن را دوست دارم چون نمیتوانم وقتی کار می کنم هیچ جای سفیدی در بدنم نداشته باشم.

۱۰- برای بستن بهترین حالت موهای دم اسبی از مسواک استفاده کنید.

برای موهای عزیزم، من یک قلم مو چهره از اسفورا دارم که به وسیله آن موهایی را که هنگام دم اسبی بستن موهایم باقی مانده است، با اسپری مو به عقب برانم، اما فکر کنم شما از مسواک هم میتوانید استفاده کنید.

۱۱- به پوستتان یک استراحت بدهید.

جی جی حدید: مادر من هیچ وقت آرایش نمی کر.د او آزاد و طبیعت گرا بود، او مقدار زیادی آب می نوشید و همیشه طرفدار شکل طبیعی هر چیز بود. بنابراین من هم همیشه طرفدار واقعی این بودم که چیزهای طبیعی را برای بدن مورد استفاده قرار دهم.

۱۲- استفاده از نور طبیعی

برای یک سلفی خوب همه چیز به نور بستگی دارد! کنار یک پنجره بایستید.

۱۳- صورت خود را مانند یک کارداشیان بشوریید.

کندال (جنر) واقعا در مورد پوست خود ممتاز است. برای مثال وقتی به خانه می رسد اولین کاری که می کند این است که پوست خود را می شوید. سالم نگه داشتن پوست خود مهم ترین چیز است. داشتن درخشش طبعی چهره خود بهتر از هر آرایشی که می توانید انجام بدهید، هست.

۱۴- غذای سالم خوردن

توصیه من به خانوم ها این است که غذای سالم بخورند، کار کنند تا بدن متناسب داشته باشند و گاهی برگر بخورند تا عاقل بمانند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *