روش میلیادر شدن کایلی جنر

[ad id='39844']

[quote]در واقع او توانست در عرض ۲ سال و نیم به یکی از پردرآمدترین شرکت های جهان تبدیل شود. هیچ شرکتی تا به حال نتوانسته رکورد کایلی را در این مدت کوتاه بزند.[/quote]

در سال ۲۰۱۴ مجله تایمز او را جزو ۲۵ نوجوان تأثیرگذار، به دلیل نفوذ قابل توجهی که میان نوجوانان دارد، معرفی کرد.
او چند سالی ست که برند محصولات زیبایی خودش را روانه بازار کرده است. شرکت او جزو یکی از بهترین شرکت های لوازم آرایشی شناخته می شود. او کار خود را ۲ سال قبل، با تولید ست های رژ لب و خط لب به قیمت ۲۹ دلار تاسیس کرد و تاکنون ۶۳۰ میلیون دلار از آنها را به فروش رساند که ۳۳۰ دلار آن تنها در سال ۲۰۱۷ بوده است. مجله فوربز ارزش شرکت کایلی را که تماما متعلق به خودش می باشد، ۹۰۰ میلیون دلار تخمین زده است.

او جزو جوان ترین کارآفرین ثروتمند آمریکا شناخته شده است. به راستی او اینهمه درآمد را از چه راهی به دست آورده است؟ او علاوه بر درآمدی که از برند لوازم آرایش اش دارد، میلیون ها دلار را از برنامه های تلویزیونی و همکاری اش با برندهای مشهوری چون کفش پوما و برند لباس PacSun به دست می آورد.

اما چیزی که بیش از همه در ثروت او نقش داشته، شبکه های اجتماعی بود. در واقع شبکه های اجتماعی چون اینستاگرام یا توییتر برای او یک پلتفورم بزرگی محسوب می شد تا بتواند به راحتی با مشتریان و هوادارانش در ارتباط باشد. او ویدیوهایی از خود و محصولات جدیدش را منتشر می کند و هوادارانش را ترغیب می کند تا از محصولاتش استفاده کنند. داشتن ۱۶٫۴ میلیون فالوور در اینستاگرام و ۱۱۱ میلیون فالوور در توییتر برایش کافی ست تا تمام محصولات خود را به فروش رساند.

او در شرکت اش ۷ کارمند تمام وقت و ۵ کارمند پاره وقت دارد. البته مادر او، کریس جنر، نیز در برخی کارها به کمک اش می آید و به ازای آن ۱۰% از سود حاصل از فروشش را می گیرد.

کایلی از علاقه اش به کارآفرینی در دوران کودکی می گوید: «من از همان دوران دوست داشتم که برای خودم کار کنم. من از بچگی زیر ذره بین بودم، از این رو دوست داشتم همیشه زیبا و جذاب به نظر آیم. حتی در دوران دبستان هم آرایش می کردم و سایه چشم بنفش می زدم. در حقیقت آرایش به من اعتماد به نفس بیشتری می داد.»

او آرایش کردن را از ویدیوهای آموزشی یوتیوب و برنامه های تلویزیونی و عکس های مدل ها یاد گرفت. او فرم لب هایش را دوست نداشت و از همان ابتدا خط لب را بالاتر از لب هایش می کشید تا بزرگ تر به چشم آیند. این کار او آنقدر در شبکه های اجتماعی درخشید که چالشی به نام «چالش لب های کایلی» به راه انداخت.

او دوست نداشت که برای شروع کار از کسی پول قرض بگیرد، از این رو مقداری از پس اندازش از کار مادلینگ را که حدود ۲۵۰۰۰۰ دلار بود، برای اولین تولید رژ لب هایش(حدود ۱۵۰۰۰ عدد رژ لب) صرف کرد. او چندین ماه وقت خود را به تبلیغ لوازم آرایش اش در اینستاگرام صرف، سپس آنها را در تاریح ۳۰ نوامبر ۲۰۱۵، روانه بازار کرد. او آنقدر در این کار حرفه ای عمل کرد که تمامی محصولات او در عرض چند دقیقه به فروش رفتند.

از آن پس، تولیدات او بیشتر و بیشتر شد. به عنوان مثال در نوامبر ۲۰۱۶ او در عرض ۲۴ ساعت، ۱۹ میلیون سفارش گرفت. در اواخر سال ۲۰۱۷، درآمد او چیزی حدود ۳۰۷ میلیون دلار تخمین زده شد. در واقع او توانست در عرض ۲ سال و نیم به یکی از پردرآمدترین شرکت های جهان تبدیل شود. هیچ شرکتی تا به حال نتوانسته رکورد کایلی را در این مدت کوتاه بزند.

او هر ساله تعداد بیشتری از لاین های لوازم آرایشی را به تولیداتش اضافه می کند. می توان گفت که سرعت پیشرفت او در این زمینه دور از انتظار است به طوری که پیش بینی می شود او امپراطور محصولات زیبایی را در آینده ای نزدیک، به دست گیرد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *