مکالمه تلفنی لو رفته نماینده مجلس با یک زن

[ad id='39844']

[quote]این‌بار اصلا بحث شوخی و طنازی آقای نماینده درمیان نیست و ازقضا، درصورت صحت انتساب این فایل صوتی به آقای نماینده، یک دعوای جدی، انگیزه این مکالمه عصبی و توام با توهین و تحقیر بوده است.[/quote]

 

انتشار فایل صوتی در فضای مجازی که در آن مردی با استفاده از کلمات رکیک و توهین‌آمیز مخاطب را که احتمالا زنی است که مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفته تهدید می‌کند و همزمان سعی در تطمیع او دارد، بار دیگر شایعاتی درمورد احتمال نقش داشتن یکی از نمایندگان مجلس در این پرونده را به میان کشیده است.

این‌بار اصلا بحث شوخی و طنازی آقای نماینده درمیان نیست و ازقضا، درصورت صحت انتساب این فایل صوتی به آقای نماینده، یک دعوای جدی، انگیزه این مکالمه عصبی و توام با توهین و تحقیر بوده است.

پروانه سلحشوری، رییس فراکسیون زنان نیز با ابراز تاسف از این مساله گفت: «نمی‌توان براساس یک فایل صوتی و ادعای یک سایت خبری یک نماینده یا اصلا یک شهروند معمولی را محکوم کنیم. این مساله به حیثیت و آبروی افراد مربوط است و قاعدتا باید بررسی دقیقی برای اثبات صحت یا کذب آن صورت گیرد.» این نماینده اصلاح‌طلب مجلس در عین حال گفته است: «با این همه درصورتی که ادعای مطرح شده درمورد اینکه صاحب صدا یکی از نمایندگان مجلس است، به اثبات برسد لازم است برخورد قانونی لازم انجام شود. »

رییس فراکسیون زنان مجلس در پاسخ به اینکه شک و شبهه‌هایی درمورد اینکه صاحب صدا کدامیک از نمایندگان بوده و درصورت صحت این ادعا، این نماینده با شکایت‌های مشابه در گذشته نیز روبه‌رو بوده، گفت: «همان‌طور که گفتم نمی‌توانیم فعلا قضاوتی داشته باشیم. مهم‌تر اینکه این مساله‌ای نیست که بتوانیم به این راحتی درباره آن تصمیم‌گیری کنیم.»

او همچنین در مورد نحوه واکنش فراکسیون زنان به این موضوع نیز گفت: «ما باید موضوع را در فراکسیون بررسی کنیم و براساس خرد جمعی در فراکسیون و نظر همه اعضا تصمیم‌گیری کنیم که در صورت صحت مدعیات مطرح‌شده، چه واکنشی داشته باشیم.» سلحشوری در پایان تصریح کرد: «قاعدتا درصورت اثبات موضوع از طریق فراکسیون یا به طور شخصی پیگیر موضوع خواهیم بود و در صورت لزوم شکایت‌مان را تقدیم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان می‌کنیم.»

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس از احتمال بررسی پرونده در این هیات سخن گفت. نماینده اصولگرای محلات گفت که باید موضوع بررسی شود و تا زمانی که بررسی نکنیم، نمی‌توانیم در این‌باره اظهارنظر کنیم.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *