بیوگرافی و سوابق هانی کرده

[ad id='39844']

[quote]برخی از سایت ها در رابطه با هانی کورده نوشته اند. که این فرد یکی از گنده لات های صاحب بار. صاحب بار به معنای این است که شخصی که از مواد فروش های یک منطقه حساب میگرد.[/quote]

هانی کرده که از اشرار بنام تهران است و به گفته خیلی از هم بندیانش که بارها گفته اند که او از خرده فروشان مواد مخدر در برخی مناطق تهران باج میگرفته و لیدر یکی از تیم های تهرانی نیز هست و ارتباط خوبی هم گویا با بعضی از مسئولین دارد و در مهمانی های برخی از مسئولین در ماه مبارک رمضان شرکت کرده است.

با وجود شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام این افراد شرور بیشتر خودنمایی می کنند و با انتشار کلیپ و کری خوانی با الفاظ رکیک برای دیگر اشرار فضای شبکه های اجتماعی را نیز به نوعی مسموم کرده اند.
حالا باید دید با مرگ وحید مرادی یکی از معروف ترین شرورهای تهران برخورد پلیس با این دست از افراد به چه صورت است

هانی کرده این روزها بخاطر قتل وحید مرادی متهم شده است. 

روز پیش ویدیویی از سید آبی پوش منتشر شده است. که برای قتل وحید مرادی به هانی کورده مشکوک شده بود و او را با این جملات تهدید می نمود: وای به حالت هانی کورده. اگه قتل وحبد مرادی کار تو باشه. وای به حالت با دمپایی حسابت را می رسم اگه بفهمم تو پشت این قضیه ای.

هانی کورده کیست

برخی از سایت ها در رابطه با هانی کورده نوشته اند. که این فرد یکی از گنده لات های صاحب بار. صاحب بار به معنای این است که شخصی که از مواد فروش های یک منطقه حساب میگرد.

[ad id='39844']

2 دیدگاه دربارهٔ «بیوگرافی و سوابق هانی کرده»

  1. پاسخ چی بدیم.برادر دست بالای دست بسیار….تک تک این افراد وقتی تنهان هیچ کاری ازشون بر نمیان ..نمیخواد رقیب ومردمو با قمه بزنی..ببین هانی رو چه مقصر بود نبود نزاشتن از ماشین پیاده شه..اگه رستم هم بود نمتونست پیاده شه…از فیلمی که توی فضای مجازی از درگیری هانی گذاشتن باید درس بزرگی باشه برای هر ادم.پس ما بالاتراز پوریای ولی که نداریم..تا مرد شاش نزدی دست از این حماقت ارازل اوباشی بردارید..چون مرگ درکمینه…چاقورودست بچه بدی میبره…روح الله دادشی خدابیامرزبانوک تیزی یه بچه مرد..یاور مردم باش دوستدار مردم باش مردم بایس بتو تکیه کنن نه از دور باشن.خال کوبیدی درست.برای چی کوبییدی .جوانی بچگی نه دروغ نگو تو برای ادعا برای نشون دادن خودت دیگه نمیدونی اینا تورو قوی بزرگ خشن نمی کنن…تیپ و هیکل.. لاتی داشتن به این چیزا نیست .طرف راه میری تیپ صورت واندامش به لاتی بودن میخوره .لاتی لوطی به این نیست که مردمو با چاقو بزنی یا ازترس کونت قمه همراه داشته باشی…مرد باش ودست فتاده بگیر..نه مال و جان مردمو بع خطر بندازی در اخر….من شخص خود م خال کوبی کردم اژدها یا تفنگ کلاش روبدنم حک نکردم یا کله گاو یا عقاب اینا ادمو ضایع میکنه..چه میدونم اگه دوره ای سخت در یگانی با سختترین ودشوارترین دوره رو دیده باشه برای فراموش نکردن خاطرات اون خالو میکوبه نه …………بگذریم…ندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست…همه جوانان ایران زمین لاتن.همهشون مردن. همشون برای ناموسشون سر میدن بله ما ایرانی هستیم …پس راه درست دپیش گیر که ببینی چقدر بزرگ میشی بقول داش وحید عقاب میشی.داش وحید هم اشتبا داشت که خودش گفته بود خدا رحمتش کنه……..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *